ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی گوشی موبایل هوآوی مدل P60 Pro دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره گوشی موبایل هوآوی مدل P60 Pro دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
مجموع امتیاز کاربران : متوسط
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.6
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
4.4
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
4.3
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.4
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
مزایا
+ گوشی پرچم‌دار باکیفیت + سنسور دوربین اصلی قدرتمند + حافظه ۵۱۲ گیگابایت + رم ۱۲ گیگابایت + صفحه نمایش باکیفیت LTPO OLED + فست شارژ فوق العاده + وایرلس شارژ خوب
معایب
- عدم پشتیبانی از خدمات گوگل - عدم پشتیبانی از فایوجی - باتری ۴۸۱۵ میلی‌ - گران قیمت
هوآوی P60 Pro یک گوشی پرچمدار با طراحی زیبا، نمایشگر خمیده، شارژ سریع و شارژ بی‌سیم است که از تراشه Qualcomm Snapdragon ۸+ Gen ۱ ۴G، رم ۱۲ گیگابایت، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت، باتری ۴۸۱۵ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

دوربین‌های بخش پشتی P60 Pro را شاید بتوان مهم‌ترین وجه تمایز و در عین حال نقطه قوت این محصولات دانست. دوربین اصلی این گوشی یک حسگر 48 مگاپیکسلی است که هواوی نام تجاری XMAGE را برای آن برگزیده است. این دوربین از فیلتر رنگی RYYB بهره می‌برد و به لرزه‌گیر نوری یا OIS مجهز شده است. دیافراگم مقابل لنز این دوربین متغیر است و در 10 سرعت مختلف از f/1.4 تا f/4.0 گشوده می‌شود. این دوربین به فوکوس خودکار مجهز است و می‌تواند ویدئوهای 4K را ثبت کند.

این دوربین از یک لنز معادل 90 میلی‌متری بهره می‌برد و زوم اپتیکال 3.5 برابری و زوم دیجیتال 100 برابری را باید به فهرست مشخصات آن اضافه کرد. گشودگی دیافراگم لنز دوربین تله‌فتوی حاضر در P60 Pro برابر با f/2.1 است و به نظر می‌رسد در محیط‌های با نور کم عملکرد بهتری در مقایسه با رقبای خود دارد؛ چرا که هواوی جسورانه مدعی است این دوربین تله‌فتوی 48 مگاپیکسلی می‌تواند بیش‌ترین میزان نور را در میان دوربین دیگر گوشی‌های هوشمند ثبت کند. دوربین سلفی در هر سه نمونه اولترا واید و 13 مگاپیکسلی بوده و گشودگی دیافراگم آن f/2.4 است. با استفاده از این دوربین می‌توان فیلم‌های 4K و 1080p را با نرخ 30 فریم در ثانیه ثبت کرد.

هواوی به دلیل تحریم‌ها نمی تواند از فناوری فایوجی بهره ببرد، به همین دلیل غول چینی، یک تراشه 4 نانومتری 4G را برای امور پردازشی برگزیده است. پردازش پی60 پرو را پلتفرم موبایلی 4 نانومتری Snapdragon 8+ Gen 1 بر عهده دارد.

Snapdragon 8+ Gen 1 یک تراشه پرچم‌دار جدید از کوالکام است که در ماه می سال ۲۰۲۲ معرفی شد. این تراشه با فرایند چهارنانومتری TSMC ساخته شده است و نسبت به Snapdragon 8 Gen 1 از فرکانس بالاتری بهره می‌برد و مصرف انرژی آن نیز بهینه‌تر است. این تراشه از معماری ARMv9 پیروی می‌کند و شامل یک هسته Cortex-X2 با سرعت ۳.۲ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A710 با سرعت ۲.۸ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 با سرعت ۲ گیگاهرتز است. این تراشه همچنین دارای پردازنده گرافیکی Adreno با ۱۰ درصد افزایش سرعت، پردازنده AI Hexagon، مودم ۵G X65، کنترلر حافظه LPDDR5 و دوربین Spectra ISP است.

گوشی موبایل هوآوی مدل P60 Pro دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 0 dislike 0
میم کوین‌ها و سود میلیون دلاری در چند هفته!
قیمت جدید آپارتمان در چیتگر (لیست قیمت بهار امسال)
محصولات هم قیمت با گوشی موبایل هوآوی مدل P60 Pro دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 50 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه مچ‌بند هوشمند هوآوی Band 6
مشاهده قیمت
جستجوی بیشتر درباره گوشی موبایل هوآوی مدل P60 Pro دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی گوشی موبایل هوآوی مدل nova 11i دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 50 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه مچ‌بند هوشمند هوآوی Band 6
بررسی گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 50 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل هوآوی مدل nova 9 SE دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل هوآوی مدل nova Y70 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
نظرات خریداران گوشی موبایل هوآوی مدل P60 Pro دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - معایب و مزایا گوشی موبایل هوآوی مدل P60 Pro دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات گوشی موبایل هوآوی مدل P60 Pro دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد گوشی موبایل هوآوی مدل P60 Pro دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

ارسال نظر