ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی یخچال و فریزر 25 فوت الکترواستیل مدل استایل Electro Style Es35 (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره یخچال و فریزر 25 فوت الکترواستیل مدل استایل Electro Style Es35
مجموع امتیاز کاربران : کمی -
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.8
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.9
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
4.1
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.9
بررسی نهایی
خوب
نتیجه آنالیز سیستم ما از این محصول : این محصول ویژگی های خوبی دارد و همچنین قیمت مناسبی دارد، برای خرید و انتخاب این محصول باید به مشخصات، خواسته های خودتان و توانایی های محصول دقت نمایید.
مزایا
+ محصول بدون برفک نوفراست + کم مصرف با رتبه انرژی A+ + دارای بدنه آنتی باکتریال + سیستم کنترل الکترونیکی + لاستیک دور درب ضد باکتری + سیستم سرمایش و انجماد سریع + دارای گارانتی ۴۰ ماهه الکترو پشتیبان توس
یخچال و فریزر 25 فوت Electro Style Es35 با میزان رضایت خرید 4.3 از 5، یکی از محبوب ترین یخچال فریزرهای الکترواستیل در فروشگاه های اینترنتی کشور در تابستان 1401 می باشد. این بخچال فریزر که با گارانتی ۴۰ ماهه الکترو پشتیبان توس به بازار عرضه می شود در دو رنگ نقره ای و سفید قابل سفارش است.

ویژگی های Electro Style Es35 چیست؟

این یخچال فریزر دارای گرید A+ است که نشان دهنده کم مصرف بودن محصول می باشد و مجهز به درب بار کندانسور مخفی در قسمت یخچال می باشد.

کیفیت مپرسور و فضای داخل یخچال

همچنین اکثر یخچال های شرکت الکترواستیل با کمپرسورهای ACC ایتالیا تولید می شوند که مزیت این نوع کمپرسورها صدای کم و راندمان بالا می باشد. در قسمت فریزر این محصول که دارای چهار کشو و یک طبقه در کنار در می باشد، کشوها ابعاد بزرگی دارند و با توجه به عرض مناسب یخچال، فضای فریزر برای جای دادند مواد غذایی مناسب است.

در قسمت یخچال، با 115 لیتر فضا، 4 طبقه و 2 کشو قرار دارد که برای روشنایی آن از نور ال ای دی استفاده شده است. جنس طبقات در بخش یخچال از جنس شیشه و سایر طبقات و کشوها از جنس پلاستیک باکیفیت درست شده اند. همچنین در محفظه داخلی این یخچال از پلاستیک ABS استفاده شده است که ویژگی این نوع پلاستیک ها عدم بو گرفتن و زرد شدگی درون یخچال در بلند مدت می باشد. همچنین این پلاستیک با ترکیب ذرات نانو، فضای داخلی یخچال را آنتی باکتریال می کند.

صفحه نمایش یخچال

صفحه نمایش هوشمند لمسی دارای قابلیت نمایش دمای محیط، تنظیم دمای داخل یخچال و کنترل دمای فریزر را دارد. همچنین فعال کردن سیستم انجماد سریع، سیستم تعطیلات و قفل کردن صفحه نمایش در این بخش تعبیه شده است.

یخچال و فریزر 25 فوت الکترواستیل مدل استایل Electro Style Es35 را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 0 dislike 2
پیش بینی قیمت شیبا اینو در بازار ارز (ارزش خرید دارد؟)
بهترین وام سال جدید (معرفی وام‌های مختلف بانک‌ها)

مشخصات محصول

نمودار مصرف انرژي A+
نوع يخچال کمبی پایین فریزر
گنجايش يخچال 311ليتر
گنجايش فريز 149ليتر
گنجایش کل یخچال 460ليتر
ارتفاع 1985 ميلي‌متر
عمق 770 ميلي‌متر
پهنا 750ميلي‌متر
تعداد طبقات 4 عدد
تعداد کشو 2 - 4
ساير ويژگي‌های یخچال درب بار کندانسور مخفی بدنه آنتی باکتریال دستگیره آسان بازشو جا کره ای در درب فریزر سیستم برودتی یکنواخت سیستم مصرف اقتصادی سیستم کنترل الکترونیکی لامپLED جریان هوای خنک چندگانه لاستیک دور درب ضد باکتری صفحه نمایش هوشمند لمسی سیستم سرمایش و انجماد سریع سامانه کنترل سرمایش الکترونیک(Digital Cooling) ابزار روشنایی لامپ یخچال
نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست بدون برفک
لیست مقایسه‌های یخچال و فریزر 25 فوت الکترواستیل مدل استایل Electro Style Es35 در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7630BS - جشنواره نوروزی گلدیران
بررسی یخچال و فریزر 27 فوت رویال جنرال مدل AFLE22
بررسی یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوت ال جی مدل j287
بررسی یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت اسنوا مدل SN8-2032SS
بررسی یخچال 7 فوت سینجر مدل Mini-7R
نظرات خریداران یخچال و فریزر 25 فوت الکترواستیل مدل استایل Electro Style Es35 - معایب و مزایا یخچال و فریزر 25 فوت الکترواستیل مدل استایل Electro Style Es35 (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات یخچال و فریزر 25 فوت الکترواستیل مدل استایل Electro Style Es35
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد یخچال و فریزر 25 فوت الکترواستیل مدل استایل Electro Style Es35

ارسال نظر