ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 50 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

محصولات مرتبط با گوشی هوآوی :
مشاهده لیست قیمت
نظر مردم درباره گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 50 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
مجموع امتیاز کاربران : خوب
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.4
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
4.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.7
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.0
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
مزایا
+ طراحی بسیار زیبا + دوربین خوب + پردازنده قدرتمند + فناوری هوشمند در شارژ باتری + مناسب بازی + ضدآب
معایب
- دسترسی سخت به سرویس گوگل - ظرفیت کم باتری - کمبود کارت حافظه نانو برای نصب کارت حافظه - عدم پشتیبانی از فایوجی
هوآوی میت ۵۰ پرو جدیدترین گوشی شرکت هوآوی در سال 2023 می باشد. در توصیف این گوشی می توان این جمله را گفت که هواوی میت 50 پرو بهترین اسمارتفونی است که هواوی تا به حال ساخته است. اما این گوشی که در شهریور ماه سال قبل (سپتامبر 2022) رونمایی شد، چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا دوربین خوبی دارد؟ باتری گوشی و پردازنده آن چه عملکردی دارند؟

بررسی کامل گوشی هوآوی میت ۵۰ پرو

بررسی طراحی گوشی

در نگاه اول، متوجه طراحی خمیده و غیر تخت این گوشی و همچنین بدنه شفاف آن می شویم، طراحی خمیده در تمام نقاط این گوشی به چشم می خورد که حس قدرت، خوش دستی و کیفیت با کاربر دست می دهد. جنس گوشی نیز از کیفیت خوبی برخوردار است. هوآوی دو نسخه از قاب پشتی شیشه‌ای با فریم فلزی و قاب پشتی چرمی را برای میت ۵۰ پرو در نظر گرفته است. متاسفانه قاب پشتی شیشه ای مشکل کثیف شدن و به جای ماندن اثر انگشت را دارد، اما زیبایی خاصی به گوشی داده است.

ضخامت این گوشی پرچم‌دار نیز 8.5 میلیمتر است که بسیار ضخامت خوبی برای یه گوشی قدرتمند محسوب می شود. البته وزن ۲۰۶ گرمی این گوشی مقداری زیاد است. ضد آب بودن و ضد گردوغبار بودن نیز از دیگر ویژگی‌های بدنه این گوشی به شمار می روند.

صفحه نمایش هوآوی میت ۵۰ پرو

این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن ۱۲۲۴×۲۷۰۰ و تراکم پیکسلی ۴۴۲ پیکسل بر اینچ است که نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز نیز دارد.

صفحه نمایش بسیار درخشان در کنار پنل اولد، در کنار نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ را می توان استفاده از آن را بسیار لذت بخش توصیف کرد.

بررسی باتری گوشی

باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت ۴۶۶۰ میلی‌آمپر‌ساعت این گوشی مقداری در مقایسه با رقبای خود ظرفیت کمتری دارد. اما عملکرد باتری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات بسیار مناسب است. در کنار پشتیبانی از فناوری شارژ وایرلس ۵۰ وات این باتری دو قابلیت جالب دارد، اولی استفاده از قابلیت شارژ هوشمند در این گوشی است که هنگام شارژ پس از پس از پر شدن 80 درصد از ظرفیت باتری، سیستم شارژ هوشمند، شارژ شدن باتری تا 100 درصد را بصورت قابل توجهی کاهش می دهد، و این امر باعث می شود، به باتری گوشی در بلند مدت آسیب کمتری وارد شود. قابلیت جالب دیگر این گوشی در باتری تعیین محدودیت برای شارژ باتری است که می توانید تعیین کنید که باتری گوشی فقط تا 70 یا 80 درصد شارژ شود و بالاتر از آن شارژ نشود.

بلندگوهای این گوشی چه عملکرد دارند؟

این گوشی پرچم‌دار، مجهز به دو اسپیگر بسیار قدرتمند است که بسیار شگفت انگیز هستند. یک اسپیکر در پایین گوشی و دیگر در بالا و به عنوان خروجی صدای مخاطب نیز عمل می کند.

سخت افزار میت ۵۰ پرو

این گوشی مجهز به چیپست Snapdragon ۸+ Gen ۱ ۴G فوق العاده قدرتمند است اما برخی محدودیت‌های دلسرد کننده در این تراشته وجود دارد.

به دلیل تحریم‌ فناوری فایوجی هوآوی، نسخه سفارشی ساز شده این چیپست در این گوشی قرار داده شده و در چیپست این گوشی از مودم فورجی استفاده شده است. هرچند از نظر قدرت، هیچ تاثیر بر عملکرد آن ندارد و از سرعت خوبی برخوردار است. همچنین برای گیم نیز باکیفیت بالا می توانید بازی های سنگین را نیز روی این گوشی اجرا کنید.

huawei mate 50 pro camera

بررسی دوربین این گوشی

این گوشی دارای سه حسگر دوربین با رزولوشن ۵۰+۱۲+۱۳ مگاپیکسلی است. لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی برای شرکت سونی است که دیافراگم متغییر دارد که در حالت عکاسی می توانید تا 10 مرحله F دیافراگم را تغییر دهید. همچنین فناوری فوکوس Laser AF و PDAF و لرزشگیر اپتکیال تصویر OIS از دیگر ویژگی‌های لنز اصلی دوربین این گوشی هستند.

گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 50 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 4 dislike 1
میم کوین‌ها و سود میلیون دلاری در چند هفته!
قیمت جدید آپارتمان در چیتگر (لیست قیمت بهار امسال)

مشخصات محصول

تعداد سیم کارت دو سیم کارت
سایز سیم کارت سایز نانو 8.8 × 12.3
ابعاد ۸×۷۶.۱×۱۶۱.۵ میلیمتر
وزن ۲۰۶ گرم
نوع پردازنده تراشه Qualcomm Snapdragon ۸+ Gen ۱ ۴G Chipset - پردازنده‌ی مرکزی ۱x Cortex-X۲ + ۳x Cortex-A۷۱۰ + ۴x Cortex-A۵۱۰
فرکانس پردازنده‌ي مرکزي ۲.۰ - ۲.۷۵ - ۳.۱۹ گيگاهرتز
حافظه داخلي ۲۵۶ گیگابایت
مقدار RAM رَم هشت گیگابایت
صفحه نمايش OLED
اندازه ۶.۷ اينچ
ساير قابليت‌های صفحه نمایش نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۸۸.۶
شبکه هاي ارتباطي ۲G ۳G ۴G
فن‌آوري‌هاي ارتباطي QZSS Wi-Fi بلوتوث
بلوتوث ۵.۲ A۲DP, LE
فن‌آوري مکان‌يابي GLONASS GALILEO BDS GPS
درگاه ارتباطي USB Type-C ۳.۱
دوربين ۵۰ مگاپيکسل
فلش LED
فيلمبرداري رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰/۶۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰/۶۰/۱۲۰/۲۴۰/۹۶۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰/۶۰/۱۲۰/۲۴۰/۹۶۰FPS)
ساير قابليت‌هاي دوربين دارای سه حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن ۵۰+۱۲+۱۳ مگاپیکسل - حسگر اول از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم، مجهز به فناوری فوکوس Laser AF و PDAF و لرزشگیر اپتکیال تصویر OIS. - حسگر دوم از نوع پریسکوپ تله‌فوتو (periscope telephoto) با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۳.۴، فاصله کانونی ۹۰ میلی‌متر، زوم ۵ برابری اپتیکال، فناوری فوکوس PDAF و لرزشگیر اپتیکال تصویر OIS. - حسگر سوم از نوع فوق عریض (ultrawide) با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل، دریچه دیافراگم f/۲.۲، فاصله کانونی ۱۳ میلی‌متر، زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ و فناوری فوکوس PDAF قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR به‌صورت خودکار
دوربين سلفي دارای یک حسگر دوربین | سنسور‌ ۱۳ - رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide)، گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۴ عکاسی HDR, panorama / فیلمبرداری: رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰/۶۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰/۶۰/۲۴۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰/۶۰/۲۴۰FPS)
سيستم عامل Android ۱۲
حس‌گرها قطب‌نما (Compass) شتاب‌سنج (Accelerometer) مجاورت (Proximity) فشارسنج (Barometer) طیف رنگ (Color Spectrum) اثرانگشت زیر صفحه نمایش (FingerPrint|Under-Display)
مشخصات باتري باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت ۴۶۶۰ میلی‌آمپر‌ساعت / پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات / پشتیبانی از فناوری شارژ وایرلس ۵۰ وات / پشتیبانی از فناوری شارژ معکوس ۵W reverse wireless
ساير قابليت‌ها صفحه‌نمایش با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز / دوربین‌های قدرتمند / پردازنده فوق قدرتمند - رابط کاربری EMUI ۱۳
اقلام همراه گوشي دفترچه‌ راهنما شارژر کابل USB-C
پردازنده گرافیکی Adreno ۷۳۰ GPU
ویژگی‌های خاص مجهز به حس‌گر اثرانگشت مقاوم در برابر آب مناسب عکاسی مناسب عکاسی سلفی مناسب بازی
لیست مقایسه‌های گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 50 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی گوشی موبایل هوآوی مدل nova 11i دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل هوآوی مدل P60 Pro دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 50 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه مچ‌بند هوشمند هوآوی Band 6
بررسی گوشی موبایل هوآوی مدل nova 9 SE دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل هوآوی مدل nova Y70 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
نظرات خریداران گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 50 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - معایب و مزایا گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 50 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 50 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 50 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

ارسال نظر
محمد‌جعفر‌اسلامی پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲
من‌دوتا‌گوشی‌میخوام‌لطفا‌تماس‌بگیرید
پاسخ
علی یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
خوبه حالش
پاسخ