ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی گوشی موبایل داریا مدل bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره گوشی موبایل داریا مدل bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
مجموع امتیاز کاربران : متوسط
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.7
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.7
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.8
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.7
مزایا
+ قیمت مناسب + فست شارژ ۶۶ واتی + پشتیبانی از ۵G + دوربین با کیفیت + خدمات و گارانتی خوب
معایب
- کاهش قیمت در بازار - کپی از گوشی هندی - باتری ۴۷۰۰ میلی‌ - عملکرد متوسط حسگر اثر انگشت
داریا باند یک گوشی هوشمند ایرانی است که در سال ۲۰۲۳ توسط شرکت داریا همراه رونمایی شد. این گوشی دارای مشخصات فنی و طراحی جذابی است که

در ادامه به برخی از آنها می پردازیم:

صفحه نمایش: داریا باند دارای یک صفحه نمایش امولد 6.67 اینچی با رزولوشن 2400x1080 پیکسل و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این صفحه نمایش از حاشیه های باریک و خمیده بهره می برد و دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

پردازنده: داریا باند دارای یک پردازنده اسنپدراگون 888 با معماری 5 نانومتری است که شامل 8 هسته پردازشی (1 هسته عملکرد بالا، 3 هسته عملکرد متوسط و 4 هسته کارایی بالا)، یک هسته گرافیکی Adreno 660 و یک هسته نورونی Hexagon 780 است. این پردازنده قدرت پردازشی و گرافیکی بالایی دارد و از تکنولوژی های هوش مصنوعی و یادگیری عمیق بهره می برد.

حافظه: داریا باند دارای گزینه های حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی است که از نوع UFS 3.1 و با سرعت بالا هستند. این گوشی از حافظه رم 8 گیگابایتی بهره می برد.

دوربین: داریا باند دارای یک سیستم دوربین پشتی با چهار لنز است که عبارتند از:

لنز اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و سایز سنسور 1/1.7 اینچی که از تکنولوژی فوکوس خودکار لیزری و فیلم برداری 8K پشتیبانی می کند.

لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و زاویه دید 123 درجه ای که امکان عکاسی ماکرو را نیز فراهم می کند.

لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و برد زوم اپتیکال 5 برابر و هیبریدی 60 برابر که امکان عکاسی از فاصله دور را می دهد.

لنز دوربین عمق 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 که برای ایجاد افکت بوکه در عکس ها و فیلم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این سیستم دوربین همچنین از تکنولوژی فوکوس خودکار سنسور لیار (LiDAR)، فلاش LED، فیلم برداری 4K با فریم ریت 30 و 60، فیلم برداری HDR با دالبی ویژن، فیلم برداری اسلو موشن، فیلم برداری تایم لپس و حالت سینماتیک برای ایجاد تغییر فوکوس به صورت خودکار یا دستی بهره می برد.

دوربین سلفی: داریا باند دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است که از تکنولوژی TrueDepth برای شناسایی چهره و ایجاد انیموجی و مموجی استفاده می کند. این دوربین همچنین از فیلم برداری 4K با فریم ریت 30 و 60، فیلم برداری HDR با دالبی ویژن، فیلم برداری اسلو موشن، فیلم برداری تایم لپس و حالت سینماتیک پشتیبانی می کند12.

باتری: داریا باند دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است که از شارژ سریع 66 وات، شارژ بی سیم 30 وات و شارژ بی سیم مغناطیسی MagSafe پشتیبانی می کند. این باتری می تواند تا 25 ساعت پخش ویدیو، تا 30 ساعت پخش صوت و تا 120 ساعت آماده به کار بماند.

سایر ویژگی ها: داریا باند دارای سایر ویژگی هایی مانند بلندگوهای استریو، گیرنده GPS، گیرنده NFC، سنسور اثر انگشت Face ID، سنسور شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، فشارسنج، سنسور مجاورت و سنسور روشنایی محیط است. این گوشی از شبکه های ارتباطی 2G، 3G، 4G و 5G پشتیبانی می کند و دارای درگاه USB Type-C و سیم کارت نانو و eSIM است.

سیستم عامل: داریا باند از سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری DariaOS بهره می برد. این رابط کاربری دارای طراحی ساده و زیبا، امکانات متنوع و پشتیبانی کامل از خدمات گوگل است.

نوسان قیمت گوشی در بازار موبایل

قیمت داریا باند در اوایل عرضه به بازار موبایل ۱۳ میلیون تومان بود اما الان فروشنده‌های بازار موبایل و فروشگاه‌های اینترنتی معروف، حاضر هستند داریا باند را حدود هفت میلیون تومان بفروشند.

گوشی موبایل داریا مدل bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 0 dislike 0
سرمایه گذاری روی میم کوین‌ها (معرفی پروژه های شکست خورده 2024)
خرید گوشی زیر ۱۰ میلیون (گلکسی A25 بخریم یا شیائومی نوت 13)

مشخصات محصول

تعداد سیم کارت دو سیم کارت
سایز سیم کارت سایز نانو 8.8 × 12.3
ابعاد ۸×۷۴×۱۶۳ میلیمتر
وزن ۲۱۰ گرم
ساختار بدنه قاب جلو و پشت از جنس شیشه
نوع پردازنده Mediatek Dimensity ۷۰۵۰ (۶ nm) Chipset - ۲x Cortex-A۷۸ + ۶x Cortex-A۵۵
فرکانس پردازنده‌ي مرکزي ۲.۰ - ۲.۶ گيگاهرتز
حافظه داخلي ۲۵۶ گیگابایت
مقدار RAM رَم هشت گیگابایت
پشتيباني از کارت حافظه جانبي فاقد پشتیبانی از کارت حافظه
صفحه نمايش Super AMOLED
اندازه ۶.۷۸ اينچ
رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰
ساير قابليت‌های صفحه نمایش نسبت تصویر ۲۰:۹
شبکه هاي ارتباطي ۲G ۳G ۴G ۵G
فن‌آوري‌هاي ارتباطي NFC Wi-Fi بلوتوث
بلوتوث ۵.۲
فن‌آوري مکان‌يابي GLONASS GALILEO BDS GPS
درگاه ارتباطي USB Type-C ۲.۰
دوربين ۵۰ مگاپيکسل
فيلمبرداري رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰FPS) / رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
ساير قابليت‌هاي دوربين دارای سه دوربین در پشت گوشی | دوربین ۵۰+۸+۲ مگاپیکسل دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۹، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۰ میکرومتر (۱.۰µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۱.۵۶ اینچ (Sensor Size ۱/۱.۵۶ Inch)، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF و لرزشگیر اپتیکال (OIS) / دوربین دوم از نوع فوق‌عریض (ultrawide)، با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۴ اینچ (Sensor Size ۱/۴ Inch) و زاویه دید ۱۲۰ درجه / دوربین سوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ / قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
دوربين سلفي دارای یک حسگر دوربین | دوربین‌ با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل / - حسگر از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۵، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۰ میکرومتر (۱.۰µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۳.۰۶ اینچ (Sensor Size ۱/۳.۰۶ Inch) / فیلمبرداری: - رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
سيستم عامل Android ۱۳
حس‌گرها قطب‌نما (Compass) شتاب‌سنج (Accelerometer) مجاورت (Proximity) تشخیص چهره بیومتریک (Face ID) اثرانگشت زیر صفحه نمایش (FingerPrint|Under-Display)
مشخصات باتري باتری لیتیوم‌-یون با ظرفیت ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت / قابلیت شارژ سریع با توان ۶۶ وات
ساير قابليت‌ها صفحه‌نمایش با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز / صفحه‌نمایش با حداکثر روشنایی ۶۵۰ نیت (nits)
اقلام همراه گوشي دفترچه‌ راهنما دارای کابل USB-C / فاقد آداپتور شارژر
پردازنده گرافیکی Mali-G۶۸ MC۴ GPU
ویژگی‌های خاص مجهز به حس‌گر اثرانگشت مناسب عکاسی
لیست مقایسه‌های گوشی موبایل داریا مدل bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت در گوگل
جدیدترین مدل‌های بازار
بررسی‌های تخصصی مرتبط
نظرات خریداران گوشی موبایل داریا مدل bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - معایب و مزایا گوشی موبایل داریا مدل bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات گوشی موبایل داریا مدل bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد گوشی موبایل داریا مدل bond 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

ارسال نظر