ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

سرمایه گذاری روی میم کوین‌ها (معرفی پروژه های شکست خورده 2024)

سرمایه گذاری روی میم کوین‌ها (معرفی پروژه های شکست خورده 2024)در شبکه توییتر سابق یا اکس فعلی، ZachXBT (یکی از محبوب ترین بررسی گرهای دنیای ارز دیجیتال) به معرفی ۱۲ پروژه میم کوین سولانا شکست خورده سال 2024 پرداخت. این کاراگاه مشهور، در بیست و یکم آوریل سال جاری، توییت جدیدی در شبکه اجتماعی X منتشر و در آن اعلام کرد ۱۲ پروژه میم کوینی در شبکه سولانا که در یک ماه اخیر مرحله پیش‌فروش را طی کرده بودند، تعطیل و رهاسازی شدند. یکی از این پروژ‌ه‌های میم‌ کوینی، حتی پس از جمع‌آوری مبالغ در مرحله پیش‌فروش، اقدام به انتشار توکن نیز نکرده‌ است. نام‌ پروژه‌های اعلامی از سوی او در شکل زیر قابل مشاهده است.

پرهزینه‌ترین میم کوینی که شکست خورد!

بر اساس گفته‌ ZachXBT، پرهزینه‌ترین پروژه رهاشده میم کوینی پروژه‌ای تحت عنوان I Like this Coin با نماد LIKE بوده است. بنیان‌گذار ناشناس این پروژه با نام مستعار pokeee.eth، موفق شد ۵۲ هزار و ۲۲۰ سولانا به ارزش ۷.۷ میلیون دلار برای این پروژه میم کوین جمع‌آوری کند. این میم کوین که در هفدهم مارس با ارزش بازاری ۵۷۷ میلیون دلار عرضه شده است، تنها هشت ساعت پس از عرضه، ۹۰ درصد ارزش خود را از دست داد. در زمان نگارش این گزارش، این پروژه میم کوینی، ۹۹.۲ درصد ارزش خود را از زمان عرضه از دست داده است. اکانت X این میم کوین نیز از سی و یکم مارس هیچ توییتی منتشر نکرده است.‌

دومین پروژه رهاشده بزرگ در میان این ۱۲ پروژه، MOONKE است که از سوی شخصی ناشناس به‌ نام RockyXBT در بیستم مارس منتشر شد. این پروژه نیز مانند LIKE،‌ به‌سرعت پس از عرضه حدود ۹۹ درصد ارزش خود را از دست داد. رسانه رمزارزی کوین تلگراف در تلاش برای‌ گفت‌وگو با بنیان‌گذاران این دو پروژه بوده، اما پاسخی از جانب آنها دریافت نکرده است.

شهرت و جذابیت بازار میم کوین‌ها طی هفته‌های اخیر کاهش پیدا کرده است، به‌طوری‌که پروژه‌های بزرگ‌تر میم کوینی در شبکه سولانا مانند Dogwifhat با نماد WIF، از ابتدای ماه آوریل با 40 درصد کاهش قیمت مواجه شده‌اند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.