ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال
مجموع امتیاز کاربران : خوب
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.2
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
4.2
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
4.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.1
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
مزایا
+ رضایت خرید خوب + طراحی زیبا + کیفیت ساخت خوب + پردازنده خوب + باتری خوب + سرعت خوب
معایب
- دوربین معمولی - اسپیکر معمولی - ضدآب نیست
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال یکی از بهترین گوشی‌ها تا سقف 7 میلیون تومان می باشد. این گوشی در اوایل سال ۲۰۲۳ رونمایی شد و صفحه نمایش AMOLED باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قدرتمند و فست شارژ و همینطور کیفیت ساخت خوب گوشی، از مزیت‌های این محصول محسوب می شوند.

صفحه نمایش Note 12

صفحه‌نمایش گوشی مهم‌ترین و برجسته‌ترین تغییر در Note 12 4G نسبت به Redmi Note 11 سال قبل است؛ جایی‌که نه‌تنها ابعاد این پنل از 6.43 به 6.67 اینچ افزایش پیدا کرده بلکه نرخ رفرش 90 هرتزی آن نیز به 120 هرتز رسیده است. فناوری AMOLED و وضوح 2400×1080 پیکسلی این صفحه‌نمایش البته تغییری نداشته و با پوششی از جنس Gorilla Glass‌ محافظت می‌شود. کنتراست 4,500,000:1، پشتیبانی از محدوده رنگ DCI-P3 (با پوشش نامشخص) و حداکثر روشنایی 700 نیتی (1,200nits به‌صورت نقطه‌ای) سایر مشخصات صفحه‌نمایش نوت 12 را تشکیل می‌دهند. بالای پنل دوربین 13 مگاپیکسلی سلفی گوشی با f/2.45 جای دارد که از فوکوس خودکار پشتیبانی نکرده و در فیلم‌برداری به وضوح 1080p/30fps بسنده می‌کند. سنسور اثر انگشت با وجود OLED بودن پنل جایی در آن ندارد و همچنان در کناره سمت راست و روی دکمه پاور جا خوش کرده است.

کیفیت دوربین عکاسی گوشی خوبه؟

در جواب به این سوال، می توان بگوییم کیفیت دوربین این گوشی در حد معمولی است و نباید انتظار زیادی از دوربین ردمی نوت 12 فورجی داشت.

دوربین اصلی دستگاه یک نمونه 50 مگاپیکسلی با سنسور بسیار کوچک 1/2.76‌ اینچی Samsung JN1 است که پیکسل‌های 0.64 میکرونی آن در یک ترکیب چهار به یک به اندازه 1.28 میکرون در وضوح 12 مگاپیکسل دست پیدا می‌کنند. لنز 5 مرحله‌ای مقابل این سنسور از گشودگی دیافراگم f/1.8 برخوردار است و از لرزه‌گیر اپتیکال نیز در آن خبری نیست. دو دوربین دیگر این گوشی که بیش‌تر جنبه تزیینی دارند تا کاربردی شامل یک 8 مگاپیکسلی اولتراواید با f/2.2 و میدان دید 120 درجه‌ای و یک 2 مگاپیکسلی ماکرو با f/2.4 می‌شوند که هر دو فاقد فوکوس خودکار بوده و عملاً در اکثر مواقع استفاده چندانی از آن‌ها نمی‌شود. این دوربین‌ها تقریباً به همین صورت در Note 11 سال قبل نیز تکرار شده بودند با این تفاوت که سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان از Note 12 4G حذف شده است.

سخت افزار شیائومی ردمی نوت 12

توان پردازشی مورد نیاز دستگاه بر عهده چیپ‌ست جدید Snapdragon 685 است که در مقایسه با SD680 پیشین حاضر در Redmi Note 11 تغییرات اندکی را تجربه کرده است. در این پروسسور 6 نانومتری همچنان از 4 هسته A73 و 4 هسته A53 همراه با گرافیک نچندان توانمند Adreno 610 استفاده شده اما حداکثر فرکانس چهار هسته قوی‌تر آن از 2.4 به 2.6 گیگاهرتز افزایش یافته است. اتصال 5G همانطور که از نام گوشی بر می‌آید جایی در این چیپ‌ست ندارد اما ماژول ارتباطی آن با ارتقاء از FastConnect 6100 به FastConnect 6200 تغییرات کوچکی از جمله بلوتوث 5.2 را برای آن به همراه آورده هرچند شیائومی ترجیح داده تا از بلوتوث نسخه 5.0 در Redmi Note 12 استفاده کند!. رم دستگاه 4، 6 یا 8 گیگابایتی از نوع LPDDR4X بوده و 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 (با امکان ارتقاء تا 1 ترابایت دیگر از طریق درگاه microSD) دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 1 dislike 0
سرمایه گذاری روی میم کوین‌ها (معرفی پروژه های شکست خورده 2024)
خرید گوشی زیر ۱۰ میلیون (گلکسی A25 بخریم یا شیائومی نوت 13)

مشخصات محصول

تعداد سیم کارت دو سیم کارت
سایز سیم کارت سایز نانو 8.8 × 12.3
ابعاد ۷.۹×۷۶×۱۶۵.۷ میلیمتر
وزن ۱۸۳.۵ گرم
نوع پردازنده Qualcomm Snapdragon ۶۸۵ (۶ nm) Chipset
فرکانس پردازنده‌ي مرکزي ۱.۹ - ۲.۸ گيگاهرتز
حافظه داخلي ۲۵۶ گیگابایت
مقدار RAM رَم هشت گیگابایت
صفحه نمايش AMOLED
اندازه ۶.۶۷ اينچ
رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰
تراکم پيکسلي ۳۹۵ پيکسل بر هر اينچ
ساير قابليت‌های صفحه نمایش نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه ۸۵.۳ - نسبت تصویر ۲۰:۹ - Corning Gorilla Glass ۳ - رابط کاربری MIUI ۱۴
شبکه هاي ارتباطي ۲G ۳G ۴G
فن‌آوري‌هاي ارتباطي Wi-Fi بلوتوث
بلوتوث ۵.۰ A۲DP, LE
فن‌آوري مکان‌يابي GLONASS GALILEO GPS
درگاه ارتباطي USB Type-C ۲.۰
دوربين ۵۰ مگاپيکسل
فيلمبرداري رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
ساير قابليت‌هاي دوربين دارای ۳ حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن ۵۰+۸+۲ مگاپیکسل / - حسگر اول از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۸، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۶۴ میکرومتر (۰.۶۴µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۲.۷۶ اینچ (Sensor Size ۱/۲.۷۶ Inch)، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF / - حسگر دوم از نوع فوق‌عریض (ultrawide) با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، زاویه دید لنز ۱۲۰ درجه، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۴ اینچ (Sensor Size ۱/۴ Inch) / - حسگر سوم از نوع ماکرو (macro)، رزولوشن ۲ مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۴ / قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) / قابلیت عکاسی HDR به‌صورت خودکار
دوربين سلفي دارای یک حسگر دوربین | دوربین‌ با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل / - حسگر از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۵، سایز سنسور ۱/۳.۰ اینچ (Sensor Size ۱/۳.۰ Inch) / فیلمبرداری: - رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
سيستم عامل Android ۱۳
حس‌گرها قطب‌نما (Compass) شتاب‌سنج (Accelerometer) مجاورت (Proximity) ژیروسکوپ (Gyro) اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)
مشخصات باتري باتری لیتیوم‌-پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت / قابلیت شارژ سریع با توان ۳۳ وات
ساير قابليت‌ها صفحه‌نمایش با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز / صفحه‌نمایش با حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت (nits) / سنسور دوربین اصلی قدرتمند
اقلام همراه گوشي دفترچه‌ راهنما شارژر کابل USB-C
پردازنده گرافیکی Adreno ۶۱۰ GPU
ویژگی‌های خاص مجهز به حس‌گر اثرانگشت مناسب عکاسی مناسب بازی
لیست مقایسه‌های گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13R Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 16 گیگابایت - پک چین رام گلوبال
بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
نظرات خریداران گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال - معایب و مزایا گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

ارسال نظر