ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی ساعت جیبی Breguet Marie-Antoinette Grande (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

محصولات مرتبط با ساعت مچی :
مشاهده لیست قیمت
مشاهده قیمت محصول : کلیک کنید
نظر مردم درباره ساعت جیبی Breguet Marie-Antoinette Grande
مجموع امتیاز کاربران : متوسط
این قطعه مشهور جهانی به دلیل فناوری پیشرفته، زیبایی و سرگذشت جذاب خود یکی از مهمترین ساعت‌های تاریخ به حساب می‌آید. گفته می‌شود در سال ۱۷۸۲ توسط یکی از دوستداران ماری آنتوانت سفارش داده شده است، اما ساخت آن حدود ۴۰ سال طول کشیده است. این ساعت برای به نمایش گذاشتن آخرین فن‌آوری‌ها بود و در صورت امکان قطعات برنجی با طلا جایگزین شد و می‌توانید آن را در موسسه هنری L.A. Mayer مشاهده کنید!

از دو قرن پیش، پیچیدگی فنی فوق العاده این ساعت و هم سرنوشت خارق العاده آن، ساعت سازان را مجذوب خود کرده و مجموعه داران را به خود جذب کرده است. این شاهکار بلامنازع در سال ۱۹۸۳ به سرقت رفته و سرانجام در دسامبر ۲۰۰۷ پیدا شد. این ساعت سرنوشتی مرموز و عجیب را تجربه کرده است و به یک اسطوره تبدیل شد. در سال ۲۰۰۴، نیکولاس ج. هایک ساعت سازان Breguet را به چالش کشید تا یک نسخه دقیق از این ساعت جیبی نفس‌گیر را بسازند.

بازآفرین Breguet Marie-Antoinette Grande

بازآفرینی کار بسیار مشکلی بود. در واقع یک چالش واقعی برای تکنسین‌ها و ساعت‌سازان این شرکت بود. زیرا فقط با کمک اسناد باستانی و نقشه‌های فنی اصلی موجود در بایگانی موزه Breguet و مطالب موجود در منابع اطلاعات فرهنگی مانند Muse des Arts et Métiers، تنها اطلاعات و راهنمایی‌های موجود در مورد عملکرد و جزئیات ساعت را ارائه می‌داد.

مقایسه ساعت پیش بینی شده با ساعت‌های معاصر، به ویژه ساعت Duc de Praslin، جنبه‌های جدیدی از طراحی و تکنیک‌های کارگاهی آن دوره را نشان داد. این تحقیق مهارت‌هایی را که تا حدی ناپدید شده بود، کشف کرد و باعث شد Breguet بتواند یک ساعت که از هر لحاظ نسبت به پدر افسانه‌ای خود وفادار است، تولید کند.

در آوریل ۲۰۰۸، پس از چهار سال تحقیق و بازسازی، ساعت جدید ماری-آنتوانت با افتخار در جعبه نمایش چشمگیر خود قرار گرفت و به نمایش گذاشته شد.

ساعت جیبی Breguet Marie-Antoinette Grande را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 0 dislike 0
سرمایه گذاری روی میم کوین‌ها (معرفی پروژه های شکست خورده 2024)
خرید گوشی زیر ۱۰ میلیون (گلکسی A25 بخریم یا شیائومی نوت 13)
جستجوی بیشتر درباره ساعت جیبی Breguet Marie-Antoinette Grande در گوگل
جدیدترین مدل‌های بازار
بررسی‌های تخصصی مرتبط
نظرات خریداران ساعت جیبی Breguet Marie-Antoinette Grande - معایب و مزایا ساعت جیبی Breguet Marie-Antoinette Grande (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات ساعت جیبی Breguet Marie-Antoinette Grande
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد ساعت جیبی Breguet Marie-Antoinette Grande

ارسال نظر