ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سلیکونی (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سلیکونی
مجموع امتیاز کاربران : عالی+
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.1
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
4.5
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
4.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.2
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
مزایا
+ کیفیت ساخت خوب + شارژ دهی بسیار خوب + رابط کاربری آسان و روان + وزن سبک + پشتیبانی کامل از زبان فارسی + رضایت خرید بالا + سنسورها از عملکرد خوبی برخوردار هستند
معایب
- اندازه بزرگ - کمی گران قیمت
ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سلیکونی که مناسب برای آقایان و خانم ها می باشد برای کارهای رسمی، رومزه و برای ورزش طراحی شده است. این ساعت هوشمند دنه پلیمری با وزن بسیار کم 36 گرمی دارد و از رضایت خرید بسیار بالایی برخوردار می باشد.

طراحی و کیفیت ساخت ساعت ساعت هوشمند شیائومی واچ اس ۱ اکتیو

Xiaomi Watch S1 Active

واچ اس ۱ اکتیو از طراحی، متحول شده و یا چشمگیر برخوردار نیست و بسیار شبیه به ساعت های هوشمند دیگر برندهای بازار مانند سامسونگ و هواوی می باشد. صفحه گرد با حاشیه های نسبتاً زیاد با جنس بدنه کاملاً پلاستیکی که تنها با یک فریم فلزی روی ساعت و کلیدهای نقره ای فلزی در کنار آن، تصور می شود، سازنده قصد داشته به خریدار، بخش کیفیت خوب اسمارت واچ را انتقال دهد. این ساعت در دو رنگ سفید و سیاه فعلاً در بازار موجود می باشد که رنگ سفید آن از نظر ظاهری، جذاب تر می باشد.

کیفیت ساخت ساعت

کلیدهای فلزی کناری، اسمارت واچ از کیفیت خوبی برخوردار است و قاب پشتی محصول که سنسورها در آن قرار دارند که از پلاستیک ساخته شده است. استفاده از پلاستیک در این رنج قیمت، موضوع بدی نیست و همین موضوع باعث شده تا محصول سبک وزنی را شیایومی به بازار عرضه کند. سبکی و نرمی ساعت، بسیار جالب است بطوری که در مقایسه با اپل واچ، متوجه سنگینی و تفاوت وزن و همینطور نرمی ساعت شیائومی خواهید شد.

شارژ ساعت واچ اس ۱ اکتیو

در قسمت پشتی ساعت در کنار سنسورها، دو پین قرار دارد که وظیفه شارژ باتری را برعهده دارند، البته در اپل واچ و گلکسی واچ، کاربر می تواند از هر سمتی بصورت 360 درجه و القایی ساعت را شارژ کند، اما در این ساعت شما باید از یک سمت آنرا شارژ کنید.

بند قابل تعویض

این ساعت، قابلیت تعویض بند را دارد که به راحتی می توانید به مانند ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4، با کشید پین، بند ساعت را تعویض کنید و بند دلخواه خودتان را به محصول اضافه کنید. البته جنس بند استاندار این ساعت، جنس خوب و نرمی دارد.

اندازه ساعت

متاسفانه سایز این ساعت برای دست، کمی بزرگ است و ممکن است برای خانم ها این موضوع جالب نباشد!

صفحه نمایش

نمایشگر ۱.۴۳ اینچی با پنل AMOLED ۱۱۷ این ساعت از کیفیت خوبی برخودار است و به خوبی محتوا را نمایش می دهد. رنگ ها را بسیار خوب به نمایش می گذارد و روشنایی نسبتا مطلوبی دارد و تقریبا بدون مشکل می توانید در محیط باز، از محتوای صفحه نمایش ساعت استفاده کنید. صفحه لمسی این ساعت نیز در حالت خوبی قرار دارد و درخواست های شما را بدون مشکل می تواند تشخیص دهد.

باتری ساعت

عمر باتری، مهمترین بخش برای استفاده اسمارت واچ می باشد، که شیائومی ادعا کرده که با باتری ۴۷۰ میلی‌آمپری، این ساعت 12 روز می تواند دوام بیاورد، که در تست ها، این ساعت در حالت کارکرد معمول و اکتیو مدوام، شارژدهی باتری این ساعت تا یک هفته می باشد که عدد خوبی برای این محصول به حساب می آید. چرا عدد خوبی است؟ به این دلیل که اگر اپل واچ سری 7 یا گلکسی واچ 4 را استفاده کنید، متوجه می شوید که به سختی تا یک روز می توانید بصورت مداوم از باتری آنها استفاده کنید!

اتصال ساعت به اپ

این ساعت برای اتصال به گوشی، از اپ mi fitness استفاده می کند، که در اتصال این ساعت به گوشی ممکن است با مشکل مواجه شوید و این یک نکته منفی برای واچ اس ۱ اکتیو محسوب می شود. البته پس از اتصال، ارتباط به ساعت و گوشی کاملاً برقرار است و قطع و وصل مکرر برای این اتصال بوجود نخواهد آمد.

قابلیت های ساعت

جالب ترین قابلیت این ساعت، قابلیت ضد آب بودن 5 اتمسفری محصول می باشد که به راحتی می توانید آن را در استخر نیز استفاده کنید. نوتیفیکیشن ها در این ساعت بدون مشکل نمایش داده می شود، حتی پیام های فارسی را نیز به خوبی نمایش می دهد. البته نباید در بخش پاسخ به پیام ها، این ساعت عملکرد خوبی در مقایسه با محصولات اپل و سامسونگ ندارد. ویژگی بعدی این ساعت، امکان مکالمه با کمک میکروفن و اسپیکر محصول می باشد که کیفیت مکالمه خیلی خوبی دارد. جی پی اس داخلی نیز از دیگر ویژگی جالب شیائومی واچ اس می باشد که برای ورزشکاران کاربرد مفیدی دارد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سلیکونی را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 30 dislike 3
میم کوین‌ها و سود میلیون دلاری در چند هفته!
قیمت جدید آپارتمان در چیتگر (لیست قیمت بهار امسال)
محصولات هم قیمت با ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سلیکونی
ساعت هوشمند شیائومی مدل MI BAND 7 PRO
مشاهده قیمت

مشخصات محصول

مناسب براي آقایان و بانوان
نوع کاربري رسمی روزمره ورزشی
فرم صفحه دایره
جنس بدنه پلیمر
جنس بند سیلیکون
نوع قفل بند سگکی
GPS دارد
سيستم عامل بدون سیستم عامل
توضیحات سازگاری برای اتصال این ساعت به تلفن همراه خود باید اپلیکیشن جدید ساخته شده توسط شیائومی را نصب کنید. این اپلیکیشن با نام Mi Fitness در اپ استور اپل و پلی استور اندروید در دسترس است.
اتصالات Bluetooth
حسگرها سنجش اکسیژن خون (SPO۲) شمارنده ضربان قلب (Heart Rate) گام شمار
ظرفيت باتري ۴۷۰ میلی آمپر ساعتميلي‌آمپرساعت
قابليت هاي ويژه ویژگی‌های ساعت هوشمند S۱ Active بدنه پلیمری با وزن بسیار کم(۳۶ گرم) نمایشگر ۱.۴۳ اینچی با پنل AMOLED ۱۱۷ حالت ورزشی مختلف سنسورهای ضربان قلب، فشارسنج و شمارش گام سیستم GPS دو باند مولتی سیستم رصد مخصوص وضعیت خواب باتری ۴۷۰ میلی‌آمپر قابلیت‌های مهم نظیر موزیک پلیر، وضعیت آب و هوا و تنظیمات آلارم
اقلام همراه در بسته بندی این محصول علاوه بر ساعت و بند آن، یک کابل شارژر و دفترچه راهنما قرار داده شده است.
لیست مقایسه‌های ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سلیکونی در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105
بررسی مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version
نظرات خریداران ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سلیکونی - معایب و مزایا ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سلیکونی (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سلیکونی
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سلیکونی

ارسال نظر
محمود معمار دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲
من بین ساعت اس وان اکتیو و سری ۴ گلکسی دودلم میشه راهنماییم کنین؟ گوشی من شیائومی هست و ازش خیلی راضیم
پاسخ