ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کمکهای انساندوستانه آمریکا و عربستان به مسلمانان میانمار

کمکهای انساندوستانه آمریکا و عربستان به مسلمانان میانمارایالات متحده آمریکا کمکهای انساندوستانه به ارزش ۳۲ میلیون دلار به مسلمانان روهینگیا اهدا خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه ۲۹ شهریور با اعلام این خبر افزود، این کمکها شامل غذا، وسایل پزشکی، آب و پناهگاههای موقت خواهد بود. این نخستین پاسخ آمریکا به بحران روهینگیا است.

همچنین به فرمان ملک سلمان بن عبدالعزیز آل‌سعود، پادشاه سعودی 15 میلیون دلار /1,005,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) برای کمک به آوارگان روهینگیا در میانمار اختصاص داده شد.

عبدالله بن عبدالعزیز الربیعه، مشاور دیوان پادشاهی و مدیر مرکز امداد و اقدامات بشردوستانه ملک سلمان، روز سه‌شنبه 19 سپتامبر 2017 اعلام کرد به فرمان ملک سلمان بن عبدالعزیز مبلغ 15 میلیون دلار برای کمک به آوارگان روهینگیا در میانمار که از قتل عام و شکنجه گریخته‌اند، اختصاص داده شد.

عبدالعزیز بن عبدالله الربیعه پس از دیدار با اعضای شورای ملی روابط عربی آمریکایی و کمیته همکاری‌های ایالات متحده و کشورهای عربی شورای همکاری خلیج، در گفتگو با خبرگزاری واس، خبرگزاری رسمی پادشاهی عربی سعودی، اختصاص این مبلغ را برای کمک به آوارگان روهینگیا اعلام کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.