ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قتل فجیع زن جوان، جلوی چشمان فرزندش!!

قتل فجیع زن جوان، جلوی چشمان فرزندش!!امینه بولت، ۳۸ ساله، هفته گذشته با ضربات چاقوی همسر سابقش کشته شد. انتشار ویدیویی از این قتل فجیع که مقابل چشمان فرزند ۱۰ ساله آنها و در شهر قرخ قلعه روی داد خیلی زود به خشم عمومی علیه "زن‌کشی" در ترکیه دامن زد.

در این ویدیو زنی دیده می‌شود که جیغ می‌کشد و گلویش را با دست گرفته و همزمان فرزند ۱۰ ساله او دیده می‌شود که به مادرش التماس می‌کند تا زنده بماند.

بنابر گزارش انجمن مردم‌نهاد "ما زن‌کشی را ریشه‌کن می‌کنیم" تنها در ۷ ماه گذشته از سال ۲۰۱۹ میلادی ۲۴۵ زن در ترکیه به قتل رسیده‌اند.

امینه بولت در روز ۲۷ مرداد (۱۸ اوت) دخترش را به کافه‌ای در شهر قرخ قلعه برد تا پدرش را ببیند اما فدایی وران با چاقو به همسر سابقش حمله کرد و سپس متواری شد.

فدایی وارن ساعاتی بعد در دادگاه و در حالی که به شدت وحشت زده شده بود گفت: "وقتی او (امینه) به من اهانت کرد و از حق حضانت فرزندمان حرف زد من با چاقویی که همراه داشتم او را زدم."

وارن سپس از صحنه متواری شد و با تاکسی گریخت. امینه بولت ساعتی بعد در بیمارستان جان داد.

در ویدیویی که از این واقعه منتشر شده امینه فریاد می‌زند "نمی‌خواهم بمیرم" و دختر ۱۰ ساله او هم دیده می‌شود که التماس می‌کند "نمیر مادر."قتل فجیع زن جوان، جلوی چشمان فرزندش!!
شهردار استانبول در واکنش به این قتل در توییتر نوشت: "امینه بولت قربانی خشونت مردانه شد. ما در مبارزه با خشونت کنار زنان و کودکان ایستاده‌ایم."

تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه هم با صدور اطلاعیه‌ای در این باره موضع‌گیری کرده است: "ما در برابر این قساوت ساکت نخواهیم ماند. ما امیدواریم که زن‌کشی ریشه‌کن شود و عاملان چنین فجایعی محاکمه و به اشد مجازات محکوم شوند. ما به چینن فجایعی نباید عادت کنیم و نباید در برابر آن سکوت کنیم."

شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.