ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سیاستمدار جنجالی برزیلی، در میان هوادارانش چاقو خورد!

سیاستمدار جنجالی برزیلی، در میان هوادارانش چاقو خورد!ژایر بالسونارو، نامزد پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری برزیل که گرایش راست افراطی دارد در جریان گردهمایی انتخاباتی به ضرب چاقو زخمی شد. آقای بالسونارو در گردهمایی انتخاباتی در استان میناس گریس در جنوب شرقی برزیل زخمی شده است.

به گفته مقام‌های بیمارستانی او برای ترمیم جراحاتی که به روده‌اش وارد شده تحت عمل جراحی قرار گرفته و انتظار می‌رود بهبود بیابد. این سیاستمدار جنجالی با اظهارات ضد هم‌جنس‌گرایانه و تبعیض‌آمیز خود خشم بسیاری را در برزیل برانگیخته است با این حال در نظرسنجی‌ها پیش است. براساس نظرسنجی‌ها اگر لولا داسیلوا رییس جمهوری سابق برزیل نتواند شرایط نامزدی را کسب کند آقای بالسونارو خواهد توانست بیشترین آراء انتخابات ریاست جمهوری را به خود اختصاص دهد.

لولا داسیلوا از نامزدی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری منع شده ولی تلاش است این ممنوعیت را لغو کند.سیاستمدار جنجالی برزیلی، در میان هوادارانش چاقو خورد!
تصاویر این حادثه نشان می‌دهد آقای بالسونارو بر دوش حامیانش است و یکباره با ضربه چاقو در شکمش زخمی می‌شود. او در پی این ضربه از درد خم می‌شود و حامیانش او را به سرعت پایین میاورند و به سوی یک خودرو می‌برند.

در پی این حمله، فلاویو، فرزند آقای بالسونارو ابتدا در حساب توییتری خود نوشت زخم پدرش سطحی بوده اما چند ساعت بعد تصویر دیگری از این جراحت ارائه داد.

فلاویو بالسونارو در حساب توییتری خود نوشت: "متاسفانه جراحت از آنچه ما فکر می‌کردیم جدی‌تر است. خون زیادی از دست داده و تقریبا مرده به بیمارستان رسید. فشار او ۱۰/۳ بود. به نظر می‌رسد شرایطش ثبات پیدا کرده است. لطفا دعا کنید."

مقام‌های بیمارستانی کمی بعد گفتند زخم چاقو عمیق بوده و به روده‌اش اصابت کرده است. آنها حال او را وخیم ولی باثبات گزارش کرده‌اند.
مظنون و ضارب
ارتش تصویر مردی را که به عنوان مظنون و ضارب در این حمله منتشر کرده است.
به گفته‌ همین منابع در پی دو ساعت جراحی، آقای بالسونارو در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و انتظار می‌رود بعد از دست‌کم یک هفته بستری در بیمارستان بهبود بیابد.

پلیس مردی را به عنوان مظنون در این حمله دستگیر کرده و نام او را آدلیو اوبیسپو د اولیوریا عنوان کرده است.

رقبای آقای بالسونارو این حمله را محکوم کرده‌اند.

فرناندو حداد که انتظار می‌رود به جای آقای داسیلوا از سوی حزب کارگر نامزد این انتخابات باشد از این حمله ابراز تاسف کرده است.

میشل تمر، رییس جمهوری برزیل نیز در سخنرانی در پایتخت گفته چنین حمله‌ای در یک کشور دموکراتیک غیرقابل تحمل است و ابراز امیدواری کرده آقای بالسونارو به زودی بهبود بیابد.

دیلما روسف، رییس جمهوری پیشین برزیل هشداد داده است که این حمله بدون مجازات نخواهد ماند چرا که باید عبرتی برای دیگران شود و جلوی تکرار این حادثه علیه نامزدهای دیگر را بگیرد.
منبع : nytimes.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.