ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

فناوری کمک‌داور ویدیویی برای اولین بار به جام‌جهانی روسیه 2018 می آید

فناوری کمک‌داور ویدیویی برای اولین بار به جام‌جهانی روسیه 2018 می آیدهیات بین‌المللی فوتبال (ایفاب) که نهاد قانونگذاری این ورزش است، استفاده از فناوری کمک‌داور ویدیویی را با اکثریت آرا تصویب کرد. این هیات امروز شنبه سوم مارس، ۱۲ اسفند، با اکثریت آرای نمایندگان کشورهای عضو در زوریخ استفاده از فناوری وی‌ای‌آر را تصویب کرد.

به احتمال زیاد در جام جهانی فوتبال که در روسیه برگزار می‌شود، این فناوری به کار گرفته می‌شود. جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، تصویب تکنولوژی بازبینی ویدیویی را "یک تصمیم تاریخی" برای ورزش فوتبال خواند.

او گفت : "16 ماه مارس در مورد استفاده از این فناوری در جام جهانی فوتبال تصمیم نهایی گرفته خواهد شد اما از امروز فناوری کمک داور ویدیویی بخشی از فوتبال خواهد بود."

هیات بین المللی فوتبال (ایفاب) می‌گوید که فلسفه استفاده از این فناوری "کم‌ترین دخالت و بیشترین بهره است با این هدف که داوری‌های ناعادلانه و خطاهای فاحش در فوتبال کم شود."از فناوری کمک‌داور ویدیویی در جام‌جهانی روسیه برای اولین بار استفاده می شود
ایفاب می گوید فناوری ویدیویی ازجمله در این موارد به داوران کمک خواهد کرد:

تشخیص ورود توپ به داخل دروازه و گل بودن یا نبودن
تشخیص ضربه پنالتی
دادن کارت قرمز
اخراج اشتباهی بازیکن

به گفته ایفاب بررسی آزمایشی این فناوری ویدیویی در فوتبال و ورزش‌های دیگر در ماه ژانویه امسال، نشان داد که میزان دقت داوری از ۹۳ درصد به ۹۸.۹ درصد رسیده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.