ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پرواز عملیاتی پیشرفته‌ترین جنگنده روسیه برای رقابت با سلطان آسمان!

پرواز عملیاتی پیشرفته‌ترین جنگنده روسیه برای رقابت با سلطان آسمان!سوخو ۵۷ بیش ازده پرواز در سوریه انجام داده و در شرایط متفاوت جنگی قرار گرفته است. این جنگنده که رقیب اف ۲۲، پیشرفته‌ترین هواپیمای جنگی جهان است قرار است در سال ۲۰۱۹ به‌طور گسترده در اختیار نیروی هوایی روسیه قرار گیرد.

ارتش روسیه فیلم‌هایی را از پرواز عملیاتی این جنگنده در سوریه منتشر کرده است.

گفته می‌شود در حال حاضر جنگنده اف ۲۲ آمریکا «سلطان آسمان» است و هیچ جنگنده‌ای توان مبارزه با این هواپیما را ندارد. اما مدتی است روسیه با جنگنده سوخو ۵۷ و چینی‌های با جنگنده جی ۲۰ سعی دارند خود را به اف ۲۲ نزدیک کنند.

اف ۲۲ یکی از معدود هواپیماهایی است که از قابلیت ابرپیمایش (سوپر کروز) برخوردار است یعنی می‌تواند بدون روشن کردن پسسوز موتور در سرعت‌های مافوق صوت پرواز کند. مانورپذیری بسیار بالا، پنهانکاری و حسگرهای یکپارچه و اویونیک بسیار پیشرفته این هواپیما را از جنگنده‌های دیگر متمایز می‌کند.
آلبوم عکس
LOCKHEED MARTIN F 22 RAPTOR FIGHTER JET PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس جنگده اف 22 ارتش آمریکا #15
آلبوم عکس جنگده اف 22 ارتش آمریکا #14
آلبوم عکس جنگده اف 22 ارتش آمریکا #13
آلبوم عکس جنگده اف 22 ارتش آمریکا #12
آلبوم عکس جنگده اف 22 ارتش آمریکا #11
آلبوم عکس جنگده اف 22 ارتش آمریکا #10
ادامه
پرواز عملیاتی پیشرفته‌ترین جنگنده روسیه برای رقابت با سلطان آسمان!
مشخص نیست سوخو ۵۷ در این زمینه‌ها چه وضعیتی نسبت به اف ۲۲ دارد اما از نظر سطوح بدنه به‌نظر می‌رسد درصد رادار گریزی کمتری نسبت به اف ۲۲ داشته باشد.

بدنه اف ۲۲ از آلیاژی سری تیتانیوم و کِولار-کربن و نوعی آلومینیوم تشکیل شده است که این آلیاژ بسیار سخت و در عین حال سبک است.

موتور سوخو ۵۷ قوی‌ترین موتور ساخته شده روس‌ها برای هواپیماهای نظامی و از نوع آل ۴۱ است.

برد مفید رادار سوخو-۵۷ می‌تواند اهدافی با ابعاد یک متر را تا شعاع ۴۰۰ کیلومتری شناسایی کند. گفته می‌شود روس‌ها در این هواپیما سعی کرده‌اند از هوش مصنوعی هم استفاده کنند. این هواپیما در بسیاری از زمینه‌ها بنا بر طرح سوخو ۳۵ که هم اکنون پیشرفته‌ترین هواپیمای ارتش روسیه و از نظر آیرو دینامیکی و قابلیت‌های مانور‌های پروازی، پیشرفته‌ترین هواپیمای جهان است، ساخته شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.