ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

حکم محرومیت کاپیتان والیبال لهستان به دلیل توهین به ایرانی ها، تایید شد

حکم محرومیت کاپیتان والیبال لهستان به دلیل توهین به ایرانی ها، تایید شدکمیته انضباطی فدراسیون جهانی والیبال، محرومیت ۶ جلسه‌ای میخال کوبیاک، عضو تیم ملی والیبال لهستان را به خاطر اظهاراتش در باره ایران تائید کرده است.

میخال کوبیاک که یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر والیبال دنیا به شمار می‌رود، در مصاحبه‌ای ویدیویی که ۲۶ مه امسال انجام شد به جز انتقاد از بازیکنان تیم ملی والیبال ایران و هوادارانش، حرف‌های تند و تیزی هم بیان کرد و از آن جمله گفت "دیگر برای مردم ایران احترامی قائل نیست."

فدراسیون والیبال ایران پس از انتشار این سخنان گفت به فدراسیون جهانی والیبال شکایت خواهد کرد. کمیته انضباطی فدراسیون والیبال لهستان در واکنش، میخال کوبیاک را از شش بازی محروم کرده است. کمیته انضباطی فدراسیون جهانی والیبال گفته است این بازیکن تیم ملی والیبال لهستان با اظهاراتش، مقررات را نقض کرده است.حکم محرومیت کاپیتان والیبال لهستان به دلیل توهین به ایرانی ها، تایید شد
میخال کوبیاک گفته است بازیکنان تیم ملی والیبال ایران و هواداران این تیم به او، خانواده و دوستانش اهانت کرده‌اند. تنش میان میخال کوبیاک و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران جدید نیست. چنین تنشی در المپیک ریو و رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ و بازی باشگاهی پاناسونیک ژاپن که کوبیاک عضو آن است و شهرداری ورامین دیده شد.

سایت والی‌باکس که اخبار دنیای والیبال را گزارش می‌دهد می‌گوید پس از جنجال بر سر اظهارات این بازیکن لهستانی، ویدیوی حاوی این سخنان ویرایش شد و اظهارات میخال کوبیاک در باره ایران از این ویدیو حذف شد.

میخال کوبیاک در بیانیه‌ای با تاکید بر این که حق بیان دیدگاه‌های خود را دارد، گفته است در هنگام بازی با تیم ملی ایران، تهدیدها و توهین‌هایی از بازیگران و هواداران ایرانی دریافت کرده است. او تاکید کرده اظهاراتش تنها در مورد افرادی بوده که به شخصه با آنها مواجه شده و این سخنان در باره همه ایرانی‌ها نبوده است.

میخال کوبیاک گفته است به هیچ‌وجه دیدگاه بیگانه‌هراسی نداشته و نژادپرستی و بی‌احترامی به رقبا را غیر قابل قبول می‌داند اما تاکید کرده نظر خود را در باره بازیکنان تیم ملی والیبال ایران و هوادارانی که به خانواده و دوستانش اهانت کرده‌اند تغییر نمی‌دهد.

کمیته انضباطی فدراسیون جهانی والیبال توصیه کرده که فدراسیون والیبال لهستان از میخال کوبیاک بخواهد نامه عذرخواهی بنویسد و این نامه در حین بازی ایران و لهستان در هفته سوم لیگ جهانی والیبال خوانده شود.

این کمیته گفته است میخال کوبیاک می‌تواند خواهان تجدیدنظر در رای صادره شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.