ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لذت رانندگی با رنو آلپاین A110 را تماشا کنید

لذت رانندگی با رنو آلپاین A110 را تماشا کنیدآلپاین ای 110 (Alpine A۱۱۰) خودرویی بسیار قدیمی ست سری اول این خودرو در سال‌های ۱۹۶۱ تا ۱۹۷۳تولید می شد.
دانلود ویدیو
لذت رانندگی با رنو آلپاین A110 را تماشا کنید
سری اول این خودرو در کلاس خودرو اسپورت قرار گرفته بودند و طراحی آن خودروهای موتور عقب-محور عقب بوده وزن آن در حالت طبیعی ۸۰۶ کیلوگرم (۱٬۷۷۷ پوند) است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۵ دنده به صورت دستی است.

شرکت آلپاین یک خودروساز فرانسوی بود که فعالیت خود را از سال 1955 آغاز کرد. این شرکت به ساخت خودروهای اسپرت می‌پرداخت که همگی از نوع موتورعقب بودند. آلپاین برای ساخت خودروهای خود از پلت‌فرم، پیشرانه و دیگر متعلقات فنی رنو استفاده می‌کرد و نخستین محصول خود را با نام A106 در سال 1955 معرفی کرد که بر اساس رنو 4CV ساخته شده بود؛ اما معروف‌ترین محصول آلپاین A110 نام داشت که در سال 1961 معرفی شد. این خودرو هم مانند دیگر ساخته‌های آلپاین از پیشرانهٔ رنو استفاده می‌کرد و تولید آن تا سال 1977 ادامه داشت.

سپس شرکت آلپاین در سال 1973 توسط رنو خریداری شد اما همچنان به فعالیت خود به‌عنوان یک زیر برند یا زیرمجموعهٔ رنو ادامه داد تا اینکه سرانجام با توقف تولید آخرین محصولش بنام A610 در سال 1995، فعالیت آلپاین به‌طور کامل خاتمه یافت؛ اما چند وقت پیش رنو اعلام کرد که برنامه‌هایی جهت احیای برند آلپاین دارد و بدین منظور کانسپت‌هایی هم رونمایی کرد که نام آن‌ها در بالا ذکر شد تا اینکه حالا آلپاین رسماً بازگشته است. رنو در این خودرو دوباره نام خاطره‌انگیز A110 را احیا کرده و طراحی آن نیز به‌صورت رترو و با نگاه به گذشته انجام شده است. این در حالی است که طراحی آن تقریباً با مدل کانسپت Vision یکسان به نظر می‌رسد.
لذت رانندگی با رنو آلپاین A110 را تماشا کنید
رنو جزئیاتی از پیشرانه آن ارائه نداد اما انتظار می‌رود شاهد یک موتور 250 اسب‌بخاری با سیستم انتقال قدرت اسپرت باشیم. رنو این مدل را برای رقابت با پورشه کیمن طراحی کرده و احتمالا با قیمتی در محدوده 50 هزار پوندی روانه بازار می‌شود. رنو تصمیم داشته در جریان نمایشگاه ژنو 2017 اطلاعات تکمیلی را اعلام داشته و از این رو نمی‌توان با پیش‌بینی اظهار نظری درباره مشخصات فنی و عملکرد Alpine A110 داشت. نمایشگاه اتومبیل ژنو 2017 در هفته آینده کار خود را آغاز می‌کند.
آلبوم عکس
NEW ALPINE A110 :
رنو آلپاین 110 جدید #12
رنو آلپاین 110 جدید #11
رنو آلپاین 110 جدید #10
رنو آلپاین 110 جدید #9
رنو آلپاین 110 جدید #8
رنو آلپاین 110 جدید #7
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.