ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تیزر شاسی بلند جی ای سی GS8 مدل 2018 منتشر شد

تیزر شاسی بلند جی ای سی GS8 مدل 2018 منتشر شدشرکت چینی Guangzhou Auto در نمایشگاه پکن 2016 خبر از تولید یک SUV متوسط زیبا بانام GS8 در آینده ای نزدیک داد، و هم اکنون این خودرو قرار است بصورت گسترده و مخصوصا در کشورهای عربی خلیج فارس عرضه شود.

گروه گوانگژو که به‌صورت مخفف GAC نامیده می‌شود که در ایران گک نیز نامیده قیمت این شاسی بلند بسیار زیبا را حدود 29,687 دلار /1,989,029,000 تومان (قیمت تبدیل شده) اعلام کرده است.
در نمای بیرون و در هریک از چراغ‌های جلوی این شاسی بلند، 8 عدد لامپ LED بکار رفته و هنگام ترمز گیری در چراغ‌های عقب نیز به‌صورت نمادین عدد 8 انگلیسی به‌نمایش درمی‌آید. بااین‌حال برخلاف گذشته، در طراحی GS8 کپی و تقلید فاحشی به چشم نمی‌خورد به‌گونه‌ای که در جلو شاهد طراحی خاص، باابهت و تا حدودی زیبا هستیم اما فرم چراغ‌های عقب تا حد زیادی به رنجروور شباهت دارند. بعلاوه کاربرد جلوپنجرهٔ بزرگ کرومی نیز به لوکس و باابهت به نظر رسیدن آن کمک زیادی کرده است.

در داخل هم با طراحی ساده و زیبایی روبرو هستیم. یک فرمان ساده، دریچه‌های تهویه به شکل بال، یک صفحه‌نمایش بزرگ و طراحی چوب نمای وسط داشبورد از ویژگی‌های قابل‌ذکر داخل GS8 هستند؛ اما در قسمت قوای محرکه همانند اکثر خودروهای چینی شاهد استفاده از پیشرانه‌های کوچک و کم‌توانی هستیم که خصوصاً برای استفاده در یک SUV بزرگ سه ردیفه مناسب نیستند. ترامپچی GS8 فعلاً با یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو با 188 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور عرضه می‌شود درحالی‌که شایعاتی مبنی بر ارائهٔ یک واحد 1.8 لیتری توربو با 177 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور در آینده منتشرشده است.تیزر شاسی بلند جی ای سی GS8 مدل 2018 منتشر شد
نیروی این موتور 2 لیتری توسط یک گیربکس 6 سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ انتقال میابد. سازنده مدعی است در سامانهٔ چهارچرخ محرک این خودرو که i-4WD نامیده می‌شود از تکنولوژی جدیدی استفاده‌شده که برای اولین بار در GS8 بکار رفته است. فاصلهٔ بین دو محور GS8 برابر با 2.9 متر است و طولی در حدود 5 متر دارد. این SUV چینی با 3 ردیف صندلی، فضای کافی را در اختیار 7 سرنشین قرار می‌دهد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.