ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ویدیویی از رونمایی سوپر ماشین کونیگ‌زگ (Koenigsegg) رِگرا با 1500 اسب بخار قدرت

ویدیویی از رونمایی سوپر ماشین کونیگ‌زگ (Koenigsegg) رِگرا با 1500 اسب بخار قدرتکوئنیگزگ(Koenigsegg) یک شرکت خودرو ساز سوئدی در زمینه خودروهای اسپرت است و کارخانه آن در شهر انگلهولم قرار دارد. این شرکت در سال ۱۹۹۴ میلادی تأسیس گردیده‌است. اولین خودرو ساخت این شرکت در سال ۲۰۰۲ مجوز تردد دریافت نمود و مدل ccx از سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد.

این شرکت سوئدی شهرت جهانی را در سال ۲۰۰۶ و پس از ساخت خودروی CCX بدست آورد. خودرویی تماماً دست ساز که شتاب صفر تا صد سرسام آور ۳٫۲ ثانیه ای آن بسیاری از رقبا را کنار زد. از این خودرو تنها ۲۹ دستگاه ساخته شد که همانند دیگر محصولات کوئنیگزگ تمامی آن‌ها دست ساز بودند.

محصولات این شرکت سوئدی به شتاب بالا، پایدار باورنکردنی و فرمان پذیری خارق‌العاده شهرت دارند. یکی از دستاوردهای اصلی محصولات کوئنیگزگ، کسب سریع‌ترین زمان لازم برای دست یابی به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت و مجدداً برگشتن به حالت سکون است. زمانی که همواره در کتاب رکوردهای گینس به نام کوئنیگزگ ثبت شده‌است.
رگرا «هیولاترین هیبریدی روی زمین» لقب گرفته است. کلمه سوئدی «Regera» به معنی سلطنت کردن یا حکمرانی کردن است. این کلمه بدون شک انتخابی مناسب برای نام خودرویی است که سلطان بی چون و چرای دنیای ابرخودروها و دنیای هیبریدی هاست، این خودرو با بهره گیری از ویژگی های منحصر به فرد خود، به عنوان پرشتاب ترین و قوی ترین خودرو شناخته می شود. درواقع رگرا جواب شرکت «کونیگسگ» (Koenigsegg) به هایپرکارهای هیبریدی فراری، «پورشه» و «مک لارن» نیست و هدف اصلی آن سلطان سرعت، «بوگاتی شیرون» است.
آلبوم عکس
KOENIGSEGG REGERA 1500HP :
کونیگ زگ رگرا مدل 2017 در نمایشگاه ژنو #5
کونیگ زگ رگرا مدل 2017 در نمایشگاه ژنو #4
کونیگ زگ رگرا مدل 2017 در نمایشگاه ژنو #3
کونیگ زگ رگرا مدل 2017 در نمایشگاه ژنو #2
کونیگ زگ رگرا مدل 2017 در نمایشگاه ژنو #1
ادامه
رگرا به طور ویژه طراحی شده است تا جایگزین شایسته ای برای مدل های جاده ای سنتی بی نظیر، سبک وزن و مسابقه ای طور کونیگسگ باشد. رگرا یک خودروی دو در دونفره است. این زیبای نفسگیر، یک موتور احتراقی هشت سیلندر خورجینی مجهز به دو توربوشارژر را با سه موتور الکتریکی در هم می آمیزد. فناوری انتقال قدرت جدید کونگسگ به نام KDD یا درایوی مستقیم کونیگسگ (Koenigsegg Direct Drive) در این مدل به کار گرفته شده است.

این فناوری انقلابی با حذف جعبه دنده سنتی، خودرو را سبک تر و کارآمدتر از قبل می کند اگرچه مدل های سنتی کونیگسگ سطح شگفت آوری از تجهیزات و عملکرد را ارائه می کردند، اما این کمپانی همواره تشنه تولید سریع ترین خودروها در دنیا بوده است.

رگرا زاییده همین عطش است. فناوری های نوآورانه آن، سرعتی تسلیم ناپذیر، آسایشی مثال زدنی و یک تجربه سواری منحصر به فرد را به ارمغان آورده اند. با وجود استفاده از یک عالم فناوری و تجهیزات پیشرفته، رگرا در مقایسه بامدل های هم کلاس خود هنوز هم سبک وزن است. با این حساب شکی نیست که در پیست هم خوش می درخشد.

نظرتان در مورد شتاب گیری 150 تا 250 کیلومتر بر ساعت در عرض 3.2 ثانیه و صفر تا 400 کیلومتر بر ساعت در کمتر از 20 ثانیه چیست؟ تنها ابرخودرویی که ممکن است بتواند در پیست به گرد پای رگرا برسد، یک کونیگسگ دیگر است. از این خودرو تنها 80 دستگاه به طور دست ساز ساخته می شود. عملیات تولید هم در انگلهولم (Angelholm) در سوئد انجام می شود. این نخستین بار است که کونیگسگ دو مدل مختلف را به طور همزمان تولید می کند.

درون کابین شاهد ویژگی هایی مانند عایق صوتی بیشتر، صندلی های فومی با قابلیت تنظیم هشت جهته الکتریکی، سیستم سرگرمی اطلاعاتی نه اینچی کونیگسگ، اتصال 4G و وای فای، سیستم دوربین جلو، داخل و عقب با قابلیت ضبط، اپل CarPlay، سیستم صوتی عالی و روشنایی محیطی هستیم. رگرا همچنین حسگرهای پارک جلو و عقب دارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.