ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نزاع طایفه‌ای در ایران جان 19 نفر را گرفت

نزاع طایفه‌ای در ایران جان 19 نفر را گرفتدو نماینده مجلس ایران در نامه‌ای به وزیر اطلاعات و وزیر کشور خواهان مداخله سریع آنها برای پایان دادن به یک نزاع طایفه‌ای شده‌اند که به گفته آنها تاکنون ۱۹ کشته به جا گذاشته و صدها خانواده را آواره کرده است.

اقبال محمدیان، نماینده رامهرمز و هدایت‌الله خادمی، نماینده ایذه و باغملک در نامه خود نوشته‌اند که این نزاع مسلحانه در روستای پتک‌جلالی شهرستان باغملک آغاز شده و اخیرا به شهر رامهرمز هم کشیده شده است.نزاع طایفه‌ای در ایران جان 19 نفر را گرفت
به گفته این دو نماینده، یک نفر در جریان درگیری در رامهرمز کشته و ۵ نفر مجروح شده‌اند.

در نامه دو نماینده آمده: "صدای رگبار سلاح‌های غیرمجاز، آتش زدن منازل و منهدم کردن ترانس‌های برق، زندگی را برای مردم بسیار سخت و باعث رعب و وحشت مردم شریف گردید".

آقای محمدیان دیروز هم در نطق میان‌دستور خود در مورد درگیری روز ۱۹ خرداد در رامهرمز گفت: "اعزام یگان ویژه ناجا (پلیس) و استقرار تیم عملیاتی سپاه پاسداران آرامش را به شهر برگرداند، اما ظرفیت و امکانات موجود در استان توان حل مشکل را ندارد."

او و آقای خادمی از وزیر کشور و وزیر اطلاعات خواسته‌اند که به خوزستان بروند و با دعوت از بزرگان دو طایفه به جلسه شورای تأمین استان، به این نزاع خاتمه دهند.

نماینده ایذه و باغملک پیشتر گفته بود که درگیری میان دو طایفه محمدی و محمد موسایی از دو سال پیش آغاز شده و هر از چند گاه بالا می‌گیرد.

پایگاه خبری رامهرمز نیوز چند روز پیش به نقل از یک مقام امنیتی بدون ذکر نام او نوشت: "افرادی که از دو طایفه درگیر نزاع در فضای مجازی پیام های تحریک آمیز منتشر می کردند، شناسایی و دستگیر شدند."

این مقام همچنین به کسانی که با چفیه صورت خود را می‌پوشانند و در شهر رامهرمز تردد می‌کنند هشدار داده بود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.