ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جنجال برنامه دورهمی مهران مدیری / مدیر شبکه نسیم توبیخ شد

جنجال برنامه دورهمی مهران مدیری / مدیر شبکه نسیم توبیخ شدعلی عسکری، رئیس صدا و سیمای ایران، مدیر شبکه نسیم را به دلیل "بی‌توجهی به بیان مطالب غیرمنصفانه در برنامه دورهمی" با اجرای مهران مدیری توبیخ کرده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آقای عسکری در نامه‌ای به معاون سیما از پخش این برنامه که پیش از این هم به دلیل اظهار نظر آقای مدیری درباره مدیریت سیل اخیر با واکنش‌های زیادی روبرو شده بود، ابراز تاسف کرده است.

آقای مدیری در برنامه ویژه دورهمی در روز ۱۳ فروردین، با مطرح کردن مشکلات اقتصادی در سال گذشته، از عملکرد مسئولان دولتی در زمان وقوع زلزله و سیل با طنز و کنایه انتقاد کرده بود. او در بخشی از این برنامه با اشاره به زلزله کرمانشاه گفت: "وقتی زلزله کرمانشاه آمد همه مدیران بار‌ها جلسات متفاوت گذاشتند و میان موز‌ها و نارنگی‌ها تصمیم گرفتند که خانه‌های ویران‌شده را بازسازی کنند و برای بی‌سرپناه‌ها محل اسکان بسازند و موظف به مقاوم‌سازی بودند. سیل هم مثل زلزله، آب هم می‌رود سرجای خودش و همه چیز تمام می‌شود تا سیل بعدی همین ماجرا ادامه دارد."

او همچنین گفت: "گفته‌اند که دربرنامه ویژه نوروز ۹۸ بذر ناامیدی نپاش، پس خدایا ما را با امید خفه کن."

برخورد قانونی



رئیس رادیو تلویزیون ایران روز دوشنبه ۱۹ فروردین در نامه‌ای از معاون خود خواسته است که علاوه بر توبیخ مدیر شبکه نسیم، مسئولان دیگر شبکه را هم "که در این موضوع قصور و کوتاهی داشته‌اند" برای برخورد قانونی لازم به هیئت تخلفات سازمان معرفی کند.

او در این نامه نوشته است که مدیران شبکه‌ها و برنامه‌سازان صدا و سیما باید "حریم اخلاق و انصاف را در برنامه‌ها رعایت و همیشه در مسیر امیدافزایی، نشاط اجتماعی و همبستگی ملی حرکت کنند."

سه روز پیش عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور ایران از آنچه "مسخره و تحقیر کردن" مردم در برنامه دورهمی خواند، به شدت انتقاد کرد.

آقای رحمانی فضلی روز جمعه در جلسه مدیریت بحران استان لرستان گفت: "از کی مسخره کردن، تحقیر کردن، ناامید کردن و بی‌اعتماد کردن مردم و توهین به مسئولان اسمش شده هنر؟"

او در همان جلسه از رئیس صدا و سیما خواست که با تهیه‌کنندگان برنامه دورهمی برخورد کند.

دورهمی از جمله برنامه‌های پربیننده تلویزیونی است که از شبکه نسیم پخ شمی‌شود و کارگردانی و اجرای آن به عهده مهران مدیری از مشهورترین طنزپردازان تلویزیون ایران است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.