ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

گوشی جدید گوگل پیکسل 6A، چه ویژگی هایی دارد؟ + قیمت به تومان

گوشی جدید گوگل پیکسل 6A، چه ویژگی هایی دارد؟ + قیمت به تومانگوگل در جریان کنفرانس I/O (این کنفرانس از 21 تا 22 اردیبهشت در سانفرانسیسکو کالیفرنیا برگزار می شود)، از گوشی‌های پیکسل‌ جدید خود رونمایی کرد.

گوشی هوشمند پیکسل 6A یکی از محصولات جدید شرکت گوگل است. این محصول دارای صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی است که دارای کیفیت ۱۰۸۰ پی با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است.
Google Pixel 6A
در این محصول از دوربین اصلی ۱۲٫۲ مگاپیکسلی واید و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. فیلم‌برداری با حداکثر کیفیت چهار کی و سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه از قابلیت‌های فیلم برداری این محصول است دوربین سلفی این تلفن همراه هشت مگاپیکسلی است.

این محصول از پردازنده تنسور استفاده می‌کند که در پیکسل ۶ و ۶ پرو هم از آن استفاده شده بود. این تلفن همراه شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد این محصول قرار است تا پنج سال بروزرسانی سیستم‌عامل دریافت کند. قیمت پایه این محصول ۵۰۰ دلار /33,500,000 تومان (قیمت تبدیل شده) در نظر گرفته شده است.

گوگل همچنین طراحی نسل آینده تلفن‌های هوشمند پرچمدار خود را نشان داد. پیکسل ۷ و ۷ پرو محصولات آینده گوگل هستند که فریم آن از آلومینیوم بازیافتی ساخته شده است.

این دو محصول با اندروید ۱۳ و سری جدید پردازنده‌های اختصاصی گوگل وارد بازار خواهد شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.