ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دلال بیت کوین، میلیاردها تومان پول مشتریانش را با خود به گور برد!

دلال بیت کوین، میلیاردها تومان پول مشتریانش را با خود به گور برد!رئیس تجارت رمزنگاری‌های دیجیتالی چندی پیش همراه با پسوردهای مبالغی معادل 145 میلیون دلار /9,715,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) متعلق به مشتری‌ها فوت کرد که باعث شد ارزهایی که فقط خودش رمزشان را می‌دانست غیرقابل دسترسی شوند.

بر اساس گزارش اسکای نیوز، سه‌شنبه 5 فوریه 2019، جری کات (Gerry Cott) سی ساله تنها کسی بود که به پسورد پول مشتریان دسترسی داشت و همسرش هم اکنون مورد تهدید قرار گرفته است. رییس شرکت رمزنگاری پول دیجیتالی کانادایی گفته است که نمی‌تواند پول مشتریان را پس بدهد چون جری با پسوردهایش فوت کرده است.

همسر جری کات موسس 30 ساله گفت: «جری ، بیماری پیچیده‌ای در سفر هندوستان از یک یتیم خانه در ماه دسامبر 2018 گرفت.»

خانم جنیفر رابرتسون طی یک تحلیف قانونی در 31 ژانویه 2019، اظهار کرد تمام مسئولیت دارایی‌ها و پول بر عهده جری بوده و هیچ شخص دیگری توانایی دسترسی به اطلاعات را نداشته است.

خانم رابرتسون، همسر جری افزود: «جری در حدود 145 میلیون دلار ارز رمزنگاری می‌کرد و در این امر حافظ و نگهدارنده تمام عیاری بود و در این مورد تنها شخصی که از شرکت به رمزها دسترسی داشت خودش بود نه مشتری‌ها.

وی در دادگاه بیان کرد: «من از لپ تاپش استفاده می‌کردم اما از رمزها هیچگونه اطلاعی نداشتم و کارشناسی که سعی داشت رمزها را باز کند هم موفق نشد این کار را بکند.

خانم رابرتسون گفت: «من و همکاران همسرم با تهدیداتی از طرف مشتریان به خصوص کاربران ردیت، به صورت آنلاین مواجه شده‌ایم.»
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.