ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

انتشار ویژگی های جدید اندروید 10 + تحول در گوگل فوتوز!

انتشار ویژگی های جدید اندروید 10 + تحول در گوگل فوتوز!اندروید ۱۰ جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید است که این بار بر خلاف روال قبلی با کدش شناخته می‌شود. این سیستم عامل پس از گوشی‌های گوگل به تدریج روی گوشی‌های شرکت‌های دیگر و پرچمداران این شرکت‌ها عرضه خواهد شد.

مهم‌ترین ویژگی‌های اندروید ۱۰ پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت است. از سوی دیگر این سیستم عامل می‌تواند از صفحه نمایش تاشو پشتیبانی کند. اندروید ۱۰ در زمینه استفاده از هوش مصنوعی و افزایش امنیت هم دچار تحولات بسیاری شده است.

شرکت «وان پلاس» پس از گوگل از اولین شرکت‌هایی است که از اندروید ۱۰ در محصولات خود استفاده خواهد کرد. این شرکت مانند گوگل از اندروید خالص استفاده می‌کند که سبک‌تر از نسخه‌های دیگراست و سرعت بیشتری دارد.

گوگل فوتوز و قابلیت جستجوی متن در عکس

گوگل قابلیت جدیدی را فعال کرده است که در عکس می‌توان متن‌های مختلف را شناسایی و استخراج کرد. با این قابلیت به راحتی می‌توان از متنی عکس گرفت و متن داخل عکس را کپی و وارد فایل‌های متنی کرد.

از طرفی با این قابلیت جدید، کاربران می‌توانند تا عکس‌های دارای متن را به‌راحتی مشخص و پیدا کنند.

گوگل همچنین قابلیت گوگل لنز و قابلیت تشخیص شخصیت را هم با استفاده از هوش مصنوعی وفناوری متکی بر شبکه عصبی ارتقا داده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.