ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دادگاه نابغه شرکت تسلا / ایلان ماسک تبرئه شد

دادگاه نابغه شرکت تسلا / ایلان ماسک تبرئه شدایلان ماسک، مدیر میلیاردر کارخانجات تسلا از اتهام بدنام کردن غواص بریتانیایی تبرئه شد. این دو سال گذشته و در جریان نجات دانش‌آموزان تایلندی از غاری که زیر آب فرو رفته بود با هم درگیری لفظی پیدا کردند.دادگاه نابغه شرکت تسلا / ایلان ماسک تبرئه شد
ورنون آنورس، غواص بریتانیایی که در این عملیات نجات دانش‌آموزان از غار داوطلبانه شرکت کرده بود آقای ماسک را متهم به "خودنمایی و تظاهر" کرده بود و در مقابل هم ایلان ماسک در توییتر آقای آنورس را "اون بچه‌بازه" خوانده بود.

پس از این موضوع بود که آقای آنورس مدعی شد که ایلان ماسک با به کاربردن این اهانت جنسی او را بدنام کرده است و با طرح شکایت در دادگاه از مدیر متمول تسلا ۱۹۰ میلیون دلار خسارت طلبید.

این ماجرا از ماه ژوئن گذشته تا امروز (جمعه ششم دسامبر) یکی از اخبار مورد علاقه رسانه‌ها و مرتبط به ایلان ماسک بود که با جنجال‌سازی خبری بیگانه نیست.

اما آقای ماسک و وکلای آن در دفاعیه خود در دادگاه مدعی شدند که به کاربردن اصطلاح "پدو گای" (Pedo Guy) ریشه در تاریخچه زندگی آقای ماسک در آفریقای جنوبی دارد . آنها مدعی شدند این اصطلاح در آفزیقای جنبوی (زادگاه ایلان ماسک) از بار معنایی متفاوتی برخوردار است، مصطلح است و توهین جنسی محسوب نمی‌شود.

جلسه صدور رای امروز در لس‌آنجلس تشکیل شد و اعضای هیات منصفه بعد از چهار روز گوش کردن به دفاعیات دو طرف به مدت کمتر از یک ساعت به شور نشستند و در نهایت ایلان ماسک را تبرئه کردند.

این میلیاردر ماجراجو و جاه‌طلب که بنیان‌گذار کارخانجات تسلا است در بیرون دادگاه به خبرنگاران گفت: " به اعتقاد من انسانیت احیاء شد."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.