ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

طرح ساخت استادیوم یک میلیارد پوندی چلسی به فنا رفت!

طرح ساخت استادیوم یک میلیارد پوندی چلسی به فنا رفت!طرح استادیوم جدید باشگاه چلسی به دلیل حق داشتن آفتاب برای ساکنین یک خانه به حالت تعلیق در آمده است. خانواده ساکن در منطقه ساخت این باشگاه، به دلیل آنکه ورزشگاه تمام نور خانه‌شان را می‌گیرد از این باشگاه شکایت کرده‌اند. آنها پیشنهاد فروش خانه با رقمی بسیار بالا به چلسی را قبول نکرده‌اند.طرح ساخت استادیوم یک میلیارد پوندی چلسی به فنا رفت!
رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی رویاهای زیادی برای باشگاهش دارد. اما طرح او برای استادیوم جدیدی که حدود یک میلیارد پوند ارزش خواهد داشت به خاطر حق داشتن آفتاب ساکنین یک خانه به حالت تعلیق در آمده است. این خانه که به محل احداث استادیوم بسیار نزدیک است، در صورت ساخت استادیوم در سایه قرار خواهد گرفت.
طرح ساخت استادیوم یک میلیارد پوندی چلسی به فنا رفت!
این خانه در غرب لندن قرار دارد و ساکنان آن ۵۰ سال است که در آن ساکن هستند. این خانه آنقدر به ورزشگاه نزدیک است که می‌توان از در خانه آن توپی را به داخل زمین شوت کرد.

اکنون خانواده‌ای که در این ساختمان ساکن هستند به شورای محلی فولهام لندن شکایت کرده‌اند و این مساله در شورای محله در حال بررسی است.
طرح ساخت استادیوم یک میلیارد پوندی چلسی به فنا رفت!
آنها در ماه می ۲۰۱۷ به صادق خان، شهردار لندن اعتراض کردند که ساخت این ورزشگاه باعث می‌شود خانه آنها در تاریکی فرو برود.

باشگاه چلسی برای حل این مساله مبلغ هنگفتی به این خانواده پیشنهاد داد اما پیشنهاد فروش خانه از سوی این خانواده رد شده است.

چلسی خانه‌های دیگر در این منطقه را نیز خریده است. این باشگاه یک خانه را در این منطقه که مشکل مشابهی داشت به قیمت ۱۸.۱ میلیون پوند خرید.
منبع : dailymail.co.uk
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.