ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تخلف عجیب خانم فضانورد در ایستگاه فضایی بین‌المللی!

تخلف عجیب خانم فضانورد در ایستگاه فضایی بین‌المللی!ناسا در حال تحقیق درباره تخلف یک فضانورد آمریکایی در ایستگاه فضایی بین‌المللی است که متهم است از فضا به حساب بانکی همسر سابقش نفوذ کرده است.

آن مکلین، فضانورد آمریکایی متهم است هنگامی که در فضا بوده، بدون اجازه وارد حساب بانکی سامر ووردن، همسر سابقش شده، او اتهام ورود بدون مجوز را پذیرفته، اما گفته هیچ تخلفی نکرده است.

پس از شکایت سامر ووردن نزد اداره تجارت فدرال آمریکا، آن مکلین به زمین بازگشت، تا به اتهامات وارد شده علیه او، رسیدگی شود.

وکیل خانم مکلین به رسانه‌ها گفت که موکلش اتهام ورود به حساب بانکی همسر سابقش را پذیرفته ولی هیچ تخلفی انجام نداده است. خانم مکلین می‌گوید که او تنها خواسته از اوضاع مالی خانواده اطمینان حاصل کند. او و همسرش قبل از جدایی یک پسر داشتند و او می‌خواسته مطمئن شود که پول کافی برای پرداخت صورتحساب‌ها در حساب همسرش وجود دارد.

آن مکلین از آکادمی نظامی وست پوینت فارغ‌التحصیل شد و به عنوان خلبان جنگنده ارتش آمریکا، بیش از 800 ساعت عملیات در آسمان عراق انجام داد. پس از آن به عنوان خلبان ویژه هواپیماهای جدید یا هواپیماهای توسعه‌یافته انتخاب و در سال 2013 به ناسا پیوست. او 6 ماه در ایستگاه فضایی بین‌المللی فعالیت کرد و قرار بود جزو تیم اولین ماموریت فضایی کاملا زنانه در خارج از ایستگاه باشد ولی گفته شد به دلیل مناسب نبودن سایز لباس‌ها، نتوانست در این ماموریت شرکت کند.

تخلف خانم مکلین این سوال را مطرح کرد که تخلف او براساس کدام قوانین رسیدگی خواهد شد. کشورهای آمریکا، روسیه، مجموعه کشورهای اروپایی، ژاپن و کانادا پیش از این توافق کرده بودند که اگر فضانوردی در فضا مرتبک تخلف یا جرمی شود، براساس قوانین کشور متبوعش تحت پیگرد قرار گیرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.