ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بیشترین آمار سرقت خودرو در تهران متعلق به چه خودرویی است؟

بیشترین آمار سرقت خودرو در تهران متعلق به چه خودرویی است؟سردار حسین رحیمی رئیس‌ پلیس پایتخت پس از بازدید از موسسه جام‌جم، در مصاحبه‌ای به برخی سوالات در مورد سرقت خودروها پاسخ داد، برخی سوالات مطرح شده در این گفتگو را مطالعه فرمایید :

سرقت‌های خودرو بخصوص لوازم داخل خودرو در تهران به یکی از دغدغه‌های مردم تبدیل شده است. همچنان هم شاهدیم پراید و پژو بیشترین سهم را در این سرقت‌ها دارند، برای مقابله قرار نیست کاری انجام شود؟
پراید به خاطر سرقت راحت آن همچنان بیشترین آمار سرقت خودرو در تهران را به خود اختصاص داده است البته سارقان حرفه‌ای شده اند و شهروندان باید نکات ایمنی را بخوبی رعایت کنند. پلیس با افزایش گشتی‌ها در سطح شهر، با این مجرمان برخورد کرده و باندهایی در پلیس آگاهی منهدم شده است.

شهروندان هم باید نکات ایمنی را رعایت کنند و به هشدارهای پلیس توجه داشته باشند.
ماجرای راه اندازی 40 کلانتری جدید در تهران به کجا رسید؟ فکری به حال تامین بودجه آن شده‌است؟
راه‌اندازی 40 کلانتری جدید در تهران مصوبه شورای امنیت ملی کشور است. این مصوبه برای ده سال قبل است و متاسفانه در اجرای آن غفلت شده است. اگر سالی چهار تا پنج کلانتری در تهران اضافه می‌شد حالا این موضوع به ثمر نشسته بود. در این رابطه از شهرداری و استانداری تقاضا داریم بسترها را برای ارائه خدمات بهتر به مردم فراهم کنند. موضوع خیرین امنیت ساز که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است می‌تواند ما را در اجرای این طرح کمک کند. فراموش نکنیم امنیت بسترساز همه چیز از جمله درس و تحصیل است و باید خیرین برای افزایش امنیت به ما کمک کنند.
حذف نقاط آلوده به جرم در شهر یکی از راههای کاهش جرایم است. پلیس برای شناسایی این نقاط و حذف آنها چه کرده است؟
بله تمام این نقاط را که به خاطر حضور سارقان، قاچاقچیان و مجرمان آلوده شده است، شناسایی کرده و بر آنها اشراف داریم. طرح‌هایی مانند رعد، برخورد با موادفروشان و سارقان از جمله طرح‌هایی است که برای پاکسازی این نقاط آلوده اجرا می‌شود.

در روزهای پایانی سال شاهد افزایش سرقت‌های مسلحانه از بانک‌ها و طلافروشی‌ها هستیم. به ایام پایانی سال نزدیک می‌شویم، پلیس برای پیشگیری از سرقت و افزایش امنیت مراکز خرید تا به حال فکری کرده است؟
طرح‌های ویژه پلیس از نیمه دوم بهمن و در طول اسفند اجرا می‌شود. این طرح‌ها برای ارتقای امنیت در مراکز خرید اجرا می‌شود. با صنف طلافروشان صحبت‌های لازم شده و قرار است برای آنها کلاس آموزشی برگزار شود. همچنین بر روی مجرمان اشراف داریم، طوری که هفته گذشته شاهد دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در تهران بودیم. این سارقان را با اشراف پلیس قبل از سرقت دستگیر کردیم.

از نیمه دوم بهمن، آماده باش پلیس به 70 درصد می‌رسد تا بتوانیم وقوع سرقت‌ها را کنترل کنیم. در این ایام طرح‌هایی نیز در بحث ترافیک داریم تا خدمت‌رسانی به مردم تسهیل شود.
منبع : / نویسنده : محمد غمخوار
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.