ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

محصولات جدید اَپِل رونمایی شدند + قیمت آیفون های XR ،XS ،XS Max منتشر شد

محصولات جدید اَپِل رونمایی شدند + قیمت آیفون های XR ،XS ،XS Max منتشر شدشرکت اپل از محصولات جدید خود رونمایی کرده است و ضمن معرفی گوشی آیفون جدید با صفحه‌ای بزرگتر، نسل جدید ساعت‌های مچی خود را عرضه کرده که قادرند از زمین خوردن "پیش‌گیری" کنند.محصولات جدید اَپِل رونمایی شدند + قیمت آیفون های XR ،XS ،XS Max منتشر شد
در مراسم معرفی این محصولات جدید که به رسم اپل در روزهای نخست ماه سپتامبر برگزار می‌شود از سه گوشی تلفن جدید رونمایی شد؛ آیفون‌های سری ایکس (سری ۱۰) که در سه اندازه مختلف عرضه شده است؛ آیفون ایکس.اس مکس با صفحه نمایش‌گر ۶.۵ اینچ؛ آیفون ایکس.آر.اس با صفحه نمایشگر ۶.۱ اینچ اما کیفیتی پایین‌تر و آیفون ایکس.اس که نسخه جدید همان آیفون ایکس یا ۱۰ است که پارسال به بازار آمده بود.
محصولات جدید اَپِل رونمایی شدند + قیمت آیفون های XR ،XS ،XS Max منتشر شد
این شرکت همچنین سری جدیدی از ساعت‌های مچی خود را رونمایی کرده که قادر است با تشخیص دادن موانع سر راه، به صاحب خود از خطر زمین خوردن یا پرت شدن خبر دهد.

با جود نگرانی از احتمال کاهش استقبال از آیفون‌های جدید به علت قیمت پایه آنها که به حدود ۱۰۰۰ دلار /67,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) رسیده، اپل می‌گوید درآمدش همچون چند سال گذشته رشد صعودی داشته است. اپل نخستین گروه اقتصادی در جهان بود که ارزش آن به بیش از یک تریلیون دلار رسید.
محصولات جدید اَپِل رونمایی شدند + قیمت آیفون های XR ،XS ،XS Max منتشر شد
هر چند در چند ماه اخیر شرکت چینی هوآوی که آن هم در زمینه گوشی‌های همراه فعالیت می‌کند توانسته از اپل سبقت بگیرد اما کارشناسان می‌گویند علت این رویداد آن است که اپل سراغ تولید گوشی‌های متوسط و ارزان قیمت نمی‌رود و ترجیح می‌دهد محصولات به "بهترین" بودن در بازار شهرت یابد.

با وجود این، گوشی جدید آیفون ایکس.اس مکس قیمتی میان ۱۱۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار /100,500,000 تومان (قیمت تبدیل شده) خواهد داشت و به گران ترین گوشی تاریخ اپل تبدیل خواهد شد و بدین ترتیب معلوم نیست استقبال همگانی از آن چه قدر بالا خواهد گرفت.

گوشی جدید اپل باز هم صفحه نمایشگر بزرگتری دارد.
منبع : businessinsider.com - BBC - CNET
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.