ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جدیدترین جزئیات از اولین گوشی تاشو شیائومی

جدیدترین جزئیات از اولین گوشی تاشو شیائومیپس مدت ها انتظار خریداران محصولات شیائومی و بخصوص گوشی های موبایل این شرکت، شیائومی قرار است اولین گوشی اش با نمایشگر تاشو را به بازار عرضه کند.

Digital Chat Station به تازگی در یک گزارش، اطلاعات گوشی شیائومی می میکس 4 پرو مکس را منتشر کرده و اینطور که به نظر می‌رسد، این گوشی نمایشگر داخلی تاشو خواهد داشت. طراحی این گوشی تاشو مثل گلکسی زد فول 2 و یا هواوی میت X2 خواهد بود تا به این ترتیب این فرم از گوشی‌های تاشو، تبدیل به محبوب‌ترین فرم در بین تاشو‌ها لقب بگیرد.

این گزارش Digital Chat Station ممکن است اشاره به همان گوشی پروتوتایپی داشته باشد که عکس‌های آن در ماه ژانویه سال جاری لو رفته بود.

در مورد شیائومی می میکس 4 پرو مکس که احتمالا لقب طولانی‌ترین نام در بین گوشی‌های هوشمند هم خواهد گرفت، گفته شده که از نمایشگرهای شرکت China Star استفاده خواهد کرد. پنل تاشوی این نمایشگر احتمالا اندازه 8.03 اینچی خواهد داشت و نرخ تجدید آن هم یا 90 هرتزی و یا 120 هرتزی خواهد بود. نمایشگر بیرونی این گوشی نیز گفته شده اندازه 6.38 اینچی خواهد داشت.

Digital Chat Station در مدل دوربین‌های این گوشی هم صحبت کرده و گویا سنسور دوربین اصلی، اندازه بزرگ 1/1.28 اینچی خواهد داشت و سنسور سونی IMX700y استفاده خواهد شد. در کنار این دوربین، یک دوربین تله‌فوتو با لنز پریسکوپی و زوم 10 برابری اپتیکال هم حاضر خواهد بود. همچنین گفته شده باتری این گوشی نیز پرظرفیت خواهد بود از شارژر سریع هم پشتیبانی خواهد کرد اما جزئیات بیشتری درباره باتری اعلام نشده است. طبیعتا قیمت این گوشی هم بسیار بالا خواهد بود و لقب گران‌قیمت‌ترین گوشی شیائومی را به خودش اختصاص خواهد داد.

اگرچه پنل نمایشگر این گوشی را سامسونگ نمی‌سازد اما گفته شده سامسونگ در ساخت دیگر گوشی‌های تاشو شیائومی دخیل خواهد بود. گویا شیائومی یک گوشی دیگر با طراحی مشابه محصولی که تصاویرش را در بالا دیده‌ایم خواهد داشت که اندازه نمایشگر داخلی بیشتر از 8 اینچ خواهد بود. پنل آن گوشی را سامسونگ خواهد ساخت و گفته شده لایه رویی نمایشگر آن گوشی را هم ت
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.