ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی گوشی جدید جی پلاس X10 + معایب و نظرات خریداران این گوشی

معرفی گوشی جدید جی پلاس X10 + معایب و نظرات خریداران این گوشیگوشی موبایل ایکس 10 جدید جی پلاس با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت اخیراً روانه بازار شده است. در این صفحه از وب سایت فایندز به معرفی کامل این اسمارتفون می پردازیم و در ادامه می توانید با معایب و مزایا و همچنین نظرات خریداران این گوشی آشنا شوید :

مشخصات، معایب و مزایای گوشی موبایل جی پلاس مدل X10 GMC-667K دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

گوشی موبایل جی پلاس مدل X10 GMC-667K دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 3 گیگابایت
بررسی محصول : اسمارتفون جدید و ارزان قیمت شرکت نوپای جی پلاس را نمی شود، توانا یا بهترین دانست؛ اما این اسمارتفون در نسبت به همرده ‌های آن، حرف هایی برای گفتن دارد. این اسمارتفون در مقایسه با اسمارتفون «Samsung Galaxy A01 Core» از شرکت سامسونگ، بسیار توانمندتر بوده. البته این اسمارتفون، چه در زمینه طراحی ظاهری و یا در زمینه ‌های دیگر، نقص ‌های فاحشی دارد که نمی توانیم به راحتی از کنار آن ‌ها بگذریم.

«Gplus X10» از لحاظ طراحی به مدل دیگر این شرکت، یعنی «Gplus P10» شباهت بسیاری دارد؛ اما طراحی آن کمی پیشرفته تر شده. هر دو این مدل ‌های شرکت جی پلاس، به بعضی از مدل ‌های شرکت آشنای شیائومی شباهت دارند و این موضوع، کمی برای اسمارتفون ‌هایی که می خواهند، تولید ملی را التیام ببخشند، نامناسب است.

سخت افزار این اسمارتفون، جای مبالغه و یا بزرگنمایی ندارد. در «Gplus X10» یک سخت افزار ضعیف را می بینیم که بسیاری از هم قیمت ‌های «Gplus X10» را همراهی می کند. موضوع سخت افزار این اسمارتفون به دوربین آن ربط زیادی دارد. دوربین چهارگانه «Gplus X10» مانند بسیاری از میانرده ‌های بازار گوشی ‌های هوشمند، چند سنسور اضافی را حمل می کند، که به کار کاربر نخواهند آمد.

طراحی «Gplus X10» همانطور که ذکر شد، به مدل «Gplus P10» شباهت دارد و هر دو این مدل ‌ها، طراحی خود را از گوشی ‌های هوشمند شرکت شیائومی استخراج کرده اند. طراحی این اسمارتفون را نمی شود، بینقص دانست؛ چراکه در اولین نگاه به ظاهر «Gplus X10» نقص ‌های زیادی را می بینیم، که البته در بسیاری از میان‌رده‌ ‌ها نیز احساس می شوند. نکته قابل توجه درمورد این طراحی، حواشی اطراف نمایشگر آن است.

در نخستین نگاه به پنل جلویی «Gplus X10» که نمایشگر نسبتا بزرگ آن، در آنجا حضور دارد، نگاه ما به حواشی‌ای میافتد، که بسیار متقارن هستند. عمدتا در میانرده ‌هایی با قیمت «Gplus X10» حواشی در قسمت پایینی، ضخامت زیادی پیدا می کنند؛ البته ضخامت حواشی پایین نمایشگر «Gplus X10» بیشتر از دیگر نواحی آن است؛ اما در اسمارتفون ‌هایی مانند «Honor 8A» این حواشی، ضخیم تر هستند.

دوربین سلفی «Gplus X10» با طراحی نسبتا مناسب ناچ به پنل جلویی متقارن «Gplus X10» اضافه شده؛ که باعث دلگرمی کاربر از طراحی این اسمارتفون می شود. اسمارتفونی که قبلا از آن نام بردیم، یعنی «Samsung Galaxy A01 Core » دوربین سلفی خود را بر روی حواشی زیاد اطراف نمایشگر آن قرار داده، که سبب افت کیفیت طراحی شده.

پنل پشتی، طراحی درستی دارد. در گوشه بالایی این پنل، دوربین اصلی چهارگانه درون یک قاب بیضی شکل حضور دارد، که وجه شبه این طراحی با مدل ‌های شیائومی است. در قسمت پایینی این پنل، لوگو برند جی پلاس را می بینیم، که به نظر می آید از لوگوی معروف شرکت گوگل، اقتباس شده. البته تفاوت‌ ‌های زیادی میان این دو لوگو وجود دارد.

نکته جذاب این طراحی، استفاده از طراحی ادغام حسگر اثر انگشت با دکمه پاور است. این طراحی مدرن، ضمن جلوگیری از فاکتور ‌های اضافی در طراحی، سرعت و دقت بالای دارد. Gplus X10 با ابعاد 165.5 در 77 در 8.95 میلیمتر، وزن 150 گرم و رنگ ‌های مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

درمورد نوع پنل نمایشی Gplus X10 صحبتی نشده؛ اما احتمالا این اسمارتفون با پنل نمایشی IPS LCD همراهی خواهد شد. نمایشگر این اسمارتفون را نمی شود با الفاظ بهترین وضوح و الی آخر، صدا کرد و تن ‌ها چیزی که می شود به آن نسبت داد، است اندارد است. این است انداردی که از آن صحبت می کنیم، کار کاربران اهل فیلم و سریال راه می اندازد، اما برای کاربران صنعت گیم، مناسب نیست.

گاهی اوقات، رزولوشن نمایشگر Gplus X10 را 720 در 1440 معرفی میکنند؛ اما سایت شرکت جی پلاس به مقدار 720 در 1600 پیکسل اصرار دارد، که ما این سایت را مرجع خود قرار می دهیم. این رزولوشن با درنظرگیری قطر 6.5 اینچی نمایشگر Gplus X10 تراکم پیکسلی مناسب 295 پیکسل بر هر اینچ را به دست ما می دهد. این نمایشگر با وضوح HD+، 16 میلیون رنگ را به نمایش می گذارد.

دوربین این اسمارتفون، مانند دیگر اجزای سازنده آن، با قیمت Gplus X10 همخوانی دارد و از آن نباید انتظاری در حد پرچمداران داشت. این دوربین چهارگانه، درون یک قاب بیضی شکل که به مدل Gplus X10 شباهت بسیاری دارد، قرار گرفته. درکنار قاب این دوربین، فلش ال ایدی مربوط به آن آمده. دوربین اصلی Gplus X10 مجهز به این سنسورها می باشد :

لنز 13 مگاپیکسلی عریض

لنز 5 مگاپیکسلی فوق عریض

سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق

لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو

قیمت و روش خرید اینترنتی :
قیمت

compare مقایسه گوشی موبایل جی پلاس مدل X10 GMC-667K دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 3 گیگابایت با دیگر محصولات

مشخصات گوشی موبایل جی پلاس مدل X10 GMC-667K دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

تعداد سیم کارت : دو سیم کارت
سایز سیم کارت : سایز نانو 8.8 × 12.3
ابعاد : 165.5x77.6x8.95 میلیمتر
وزن : 120 گرم
نوع پردازنده : تراشه : UNISOC SC9863A Chipset | Octa-Core Cortex-A55
فرکانس پردازنده‌ي مرکزي : 1.6 گيگاهرتز
حافظه داخلي : 64 گیگابایت
مقدار RAM رَم : 3 گیگابایت
پشتيباني از کارت حافظه جانبي : 128 گیگابایت
صفحه نمايش : IPS
اندازه : 6.26 اينچ
رزولوشن : 1600x720
تراکم پيکسلي : 294 پيکسل بر هر اينچ
تعداد رنگ : 16 رنگ
شبکه هاي ارتباطي : 4G , 3G , 2G
فن‌آوري‌هاي ارتباطي : GPRS , EDGE , Wi-Fi , بلوتوث , رادیو
بلوتوث : 5.0
فن‌آوري مکان‌يابي : A2DP, AVRCP, BIP, BPP, DID
درگاه ارتباطي : USB Type-C 1.0
دوربين : 13 مگاپيکسل
فيلمبرداري : رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه
ساير قابليت‌هاي دوربين : دارای چهار حسگر دوربین حسگر اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن عکس 13 مگاپیکسل حسگر دوم از نوع فوق عریض (Ultrawide) با رزولوشن 5 مگاپیکسل، حسگر سوم از نوع سنسور مایکرو (Micro) با رزولوشن 2 مگاپیکسل حسگر چهارم از نوع سنسور عمق (Depth) با رزولوشن 2 مگاپیکسل قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه قابلیت تشخیص چهره قابلیت عکاسی پانوراما قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی با فیلتر رنگی قابلیت ISO
دوربين سلفي : حسگر با رزولوشن عکس 8 مگاپیکسل
سيستم عامل : Android 10
حس‌گرها : شتاب‌سنج (Accelerometer) , مجاورت (Proximity) , روشنایی (Light) , اثرانگشت روی قاب پشتی (FingerPrint|Rear-Mounted)
ميزان شارژ آماده به کار : باتری با ظرفیت 4000
اقلام همراه گوشي : شارژر , هندزفری
پردازنده گرافیکی : PowerVR GE8322 GPU
مزایا
+ قیمت مناسب + حافظه داخلی 64 گیگابایت + فناوری صفحه‌نمایش IPS + Android 10 + سرعت خوب + طراحی زیبا
معایب
- رم 3 گیگ
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.7
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.6
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.8
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.7
ادامه ...
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.