ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

گران قیمت ترین کفش زنانه جهان در دبی رونمایی شد / کفش 17 میلیون دلاری با 100 قیراط الماس

گران قیمت ترین کفش زنانه جهان در دبی رونمایی شد / کفش 17 میلیون دلاری با 100 قیراط الماسفروشگاهی در دبی یک کفش زنانه طلایی عرضه کرده که 100 قیراط الماس در آن به کار رفته و 17 میلیون دلار /1,139,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قیمت دارد.

این کفش که در نمایشگاهی در بالاترین طبقه هتل برج العرب دبی عرضه شد، از چرمی طلایی ساخته شده و 100 قیراط الماس روی طلای سفید در آن به کار رفته است. این کفش 17 میلیون دلاری در جعبه‌ای شیشه‌ای که شکل یک الماس دارد، در معرض دید همگان قرار گرفت.گران قیمت ترین کفش زنانه جهان در دوبی رونمایی شد / کفش 17 میلیون دلاری با 100 قیراط الماس
هیمانی کارچاندانی، مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های باشون جولرز، که این کفش را عرضه کرده، گفت: «می‌توانیم اینجا در دبی، برخی مشتریان احتمالی را ببینیم. در آینده به تولید سفارشی اینگونه کفش‌ها ادامه خواهیم داد و در آنها نه تنها الماس بلکه یاقوت و یاقوت کبود نیز به کار خواهیم برد.»

او گفت که ایده این کفش را ماریا ماجاری، شریک 26 ساله‌اش که زنی بریتانیایی-رومانیایی است و در دبی و لندن طراحی مدل خوانده، ارائه کرد. ماجاری متوجه شده که علیرغم وجود لباس‌ها و کیف‌های لاکچری در بازار، کفشی که مناسب و در سطح این لباس‌های فاخر باشد، وجود ندارد.
گران قیمت ترین کفش زنانه جهان در دوبی رونمایی شد / کفش 17 میلیون دلاری با 100 قیراط الماس
از آنجا که برخلاف چرم، الماس تا ابد از بین نمی‌رود، خریداران این کفش به صورت مادام‌العمر می‌توانند نسبت به تعویض چرم کفش خود نزد این شرکت اقدام کنند و قیمت 17 میلیون دلاری این کفش طلایی شامل گارانتی مادام‌العمر چرم آن نیز است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.