ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کفش هوشمند گوگل مراقب وزن شماست

کفش هوشمند گوگل مراقب وزن شماستشركت وریلی (Verily) روز دوشنبه 4 فوریه 2019 از ساخت كفش‌های هوشمندی كه وزن را اندازه می‌گيرد خبر داد. بر اساس گزارش یو اس ای تودی، اگر با اولين گامی كه با كفشتان بر می‌داريد از وزن‌تان مطلع شويد چه حسی خواهید داشت؟ وريلی، شركتی که به عنوان خواهر گوگل معروف است، از آمدن نوعی از كفش‌های هوشمند خبر داد كه حركات، وزن و افت فردی كه آن را پايش كرده است، محاسبه می‌کند.

وریلی كه به عنوان بازوی قدرت و الفبای زندگی علوم معروف است، طی جلسات خصوصی از طرح جديد كفش هوشمند سخن گفت تا هم‌پيمانان خود را دعوت به مشاركت در اين طرح و روانه ساختن آن در بازار كند.

اين پوشش پا، حس‌گرهايی داراست كه با توجه به سطح حركات اطلاعات می‌دهد و علائمی مانند افزايش ناگهانی وزن و يا نشانه‌های بيماری هايی مانند حمله قلی را منعكس می‌كند.

اينكه آيا اين كفش‌ها روانه بازار می‌شود و در دسترس خريداران قرار می‌گيرد یا خیر، هنوز نامعلوم است.

وریلی تیمی ار پزشکان، مهندسان، شیمیدان‌ها و متخصصان فناوری دارد که بر بهبود سلامت، جلوگیری از بیماری‌هایی مانند سکته قلبی و سرطان کار می‌کند.

این متخصصان سلامت، اخیرا قاشق‌های هوشمندی ساخته‌اند که قاشق متحرک نامیده شده است. این قاشق با لرزش حرکت می‌کند تا به افراد دارای مشکل لرزش دست یا کسانی که حرکات بازوی‌شان محدود است، کمک کند. این شرکت همجنان روی لنزهای هوشمند کار می‌کند که مطابق با سن، دوربینی یا نزدیک بینی چشم تنظیم می‌شوند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.