ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت احتمالی سایپا شاهین چقدر است؟

قیمت احتمالی سایپا شاهین چقدر است؟با تصمیم گروه خودروسازی سایپا، نام محصول جدید این شرکت از "رهام" به "شاهین" تغییر پیدا کرد و در روزهای گذشته نیز شرکت سایپا اولین تبلیغ ویدیویی این خودرو را منتشر کرد. حال این سوال بوجود می آید که محصول جدید سایپا در سال 99 در چه محدوده قیمتی آماده عرضه به مشتریان خواهد شد که در این خصوص کارشناسان به سوال ما پاسخ می دهند.

فعالان بازار خودرو نه به صورت قطع، ولی معتقد هستند که به احتمال بسیار زیاد خودروی جدید "سایپا شاهین" چیزی بین 25 تا 30 درصد گران تر از خودروی "ساینا" وارد بازار خواهد شد. باتوجه به این شرایط، می توان این احتمال را داد که خودروی سایپا شاهین در کارخانه با قیمتی بین 140 تا 150 میلیون تومانی ثبت نام خواهد شد، هرچند فعالان بازار خودرو معتقد هستند که نرخ خودروهای کارخانه ای در سال 99 ممکن است براساس شاخص های کلان تغییر کند.

بابک صدرایی به عنوان یکی از فعالان بازار خودروی کشور، معتقد است که محصول جدید سایپا احتمالا چیزی حدود 25 تا 30 درصد قیمت بیشتری نسبت به خودروی سایپا ساینا داشته باشد. با شیوع ویروس کرونا در کشور، دیگر شاخص های کلان هم مشخص نخواهد بود و آن چیزی که کارشناسان معتقد هستند، افزایش مجدد نرخ دلار در سال 99 بعد از تعطیلات است که می تواند منجر به افزایش قیمت خودرو در بازار نیز شود. باتوجه به هزینه های تحمیل شده به خودروسازان در پی شیوع ویروس کرونا و همچنین احتمال افزایش نرخ دلار بعد از تعطیلات، ممکن است که شاهد تغییراتی در نرخ قیمت خودروهای کارخانه ای در سال جدید باشیم.
منبع : tejaratnews
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.