ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

استقبال چشمگیر از پیش فروش شاهین | 56 هزار خریدار ثبت نام کردند!

استقبال چشمگیر از پیش فروش شاهین | 56 هزار خریدار ثبت نام کردند!قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از استقبال گسترده هموطنان از طرح اخیر مشارکت در تولید سایپا خبر داد.

مجید باقری گفت: عرضه 9 مدل از محصولات سایپا در قالب طرح پیش فروش، با استقبال مناسب رو به رو شد و بیش از 180 هزار متقاضی برای مشارکت در تولید محصولات سایپا ثبت نام کردند.

باقری ادامه داد: مانند طرح های قبلی که محصولات جدید سایپا در آن عرضه می شدند، در این طرح نیز بیشترین استقبال از خودرو شاهین سایپا صورت گرفته و بیش از 56هزار متقاضی برای خرید این خودرو نام نویسی کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر شاهین محصولات کوییک با 40هزار متقاضی و ساینا با 33هزار متقاضی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند.

گفتنی است طرح پیش فروش 9 مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا از روز شنبه، پانزدهم شهریورماه آغاز شد. در این طرح 9 محصول شاهین، ساینا معمولی و ساینا.اس، کوییک دنده ای و دو رنگ (کوییک.آر)، تیبا معمولی و تیبا 2 و وانت 151 در دو مدل معمولی و آپشنال عرضه شده و برای سپرده مشارکت در تولید مشتریان 6 درصد سود مشارکت در نظر گرفته شده بود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.