ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

فروش چشمگیر ارزانترین خودروی دنده اتوماتیک تولید داخل

فروش چشمگیر ارزانترین خودروی دنده اتوماتیک تولید داخلمعاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: پیش فروش خودرو ساینا اتوماتیک از دوشنبه 6 شهریور آغاز شده و تمامی ظرفیت ثبت نامی آن با موعد تحویل آبان و آذر 96 تکمیل شده است.
سایپا ساینا اتوماتیک فول آپشن چه امکاناتی دارد؟ + معایب و مزایا
رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا با اعلام این خبر گفت: فروش ساینا اتوماتیک به عنوان ارزان ترین خودرو گیربکس اتوماتیک تولید داخل شروع شده و این طرح فروش با تکمیل ظرفیت مواجه شده است.

وی افزود: تمامی ظرفیت پیش فروش این خودرو در موعد تحویل آبان و آذر 96 تکمیل شده است.

معاون بازایابی و فروش سایپا با اعلام مبلغ پیش پرداخت 17 و 19 میلیون تومانی شرایط ثبت نام ساینا اتوماتیک گفت: مابقی قیمت خودرو پس از کسر سود مشارکت بر اساس اولویت ثبت نام از مشتریان دریافت خواهد شد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با توجه به استقبال مناسب از پیش فروش این محصول، سایت اینترنتی گروه سایپا به خوبی ارائه خدمات کرده و ثبت نام کنندگان بدون هیچ وقفه و مشکلی توانسته اند ثبت نام خود را به انجام برسانند.

تقی زاده اظهار امیدواری کرد: با توجه به استقبال مشتریان و تمهیدات انجام شده در خصوص افزایش تولید این محصول، شرایط پیش فروش با تحویل ماه های پایانی سال ادامه خواهد یافت.

وی در تشریح مشخصات فنی ساینا اتوماتیک افزود: به غیر از گیربکس پر قدرت CVT اروپایی این محصول، فرمان برقی، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، استارت دکمه ای تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، سنسور پارک و... از دیگر امکانات و تجهیزات رفاهی این خودرو بوده و در این بخش از بازار خودرو منحصر به فرد است و نصب این امکانات در خودروهای 100-75 میلیون تومانی رایج است.

شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.