ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مدیرعامل جنجالی سایپا برکنار شد / جواد سلیمانی مدیر عامل جدید کیست؟

مدیرعامل جنجالی سایپا برکنار شد / جواد سلیمانی مدیر عامل جدید کیست؟با حکم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، سید جواد سلیمانی مدیرعامل این شرکت شد. براساس اعلام وزارت صنعت، با تصمیم اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، سید جواد‌‌ سلیمانی مدیرعامل این شرکت و جانشین محمدرضا سروش شد.مدیرعامل جنجالی سایپا برکنار شد / جواد سلیمانی مدیر عامل جدید کیست؟
براساس تصمیمات جدید در وزارت صنعت و شرکت سایپا مدیر عامل این شرکت تغییر یافت. مطابق این تصمیم میر جواد سلیمانی جایگزین محمد رضا سروش به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب شده است.

وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت در راستای تحول بنیادین در صنعت خودرو و با انتصاب هیئت مدیره سایپا، مدیری را کنار خود دارد که بتواند بیش از پیش اهداف عالی وزارتخانه برای اجرای طرح تحول در صنعت خودروسازی را پیاده‌سازی کند.

وزیری که اخیراً هم نسبت به افزایش تولید و کاهش قیمتها به خودروسازان دستوراتی را داده بود و هم در مورد اجرای تمام تعهدها به مشتریان به خودروسازان التیماتوم داد.

توجه ویژه رحمانی به بخش تولید و به‌ویژه صنعت خودروسازی شاید با روی کار آمدن سلیمانی بهتر به‌بار بنشیند چرا که سلیمانی هم سابقه طولانی در حوزه مهندسی و تولید خودرو دارد و هم تجربه مدیریت کلان اقتصادی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

میر جواد سلیمانی پیش از این رییس هیئت مدیره تعاونی اعتبار کارکنان ایران خودرو، عضو غیرموظف هیئت مدیره در شرکت نیرومحرکه و همچنین قائم‌مقامی ایران خودرو را در کارنامه خودرویی خود دارد، کنار آن سلیمانی سالها سابقه مدیرعاملی پتروشیمی امیرکبیر و تبریز را هم در کارنامه خود ثبت کرده است.
حال باید دید این تغییر تا چه‌میزان می‌تواند به بهبود شرایط فعلی صنعت خودروسازی به‌خصوص گروه خودروسازی سایپا کمک کند.
مدیرعامل جنجالی سایپا برکنار شد / جواد سلیمانی مدیر عامل جدید کیست؟
سلیمانی دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف در مقطع کارشناسی و مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد است و قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ریاست هیات مدیره شرکت ایران خودرو در بلاروس و سنگال، قائم مقام مدیرعامل شرکت مگاموتور و ریاست هیات مدیره سایپا یدک از جمله سوابق او در صنعت خودروسازی است .

وی هم چنین مدیر عاملی پتروشیمی تبریز و امیر کبیر را در کارنامه مدیریتی خود دارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.