ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی یخچال فریزر پرفروش بست BRB240 + معایب و مزایای محصول

معرفی  یخچال فریزر پرفروش بست BRB240 + معایب و مزایای محصولیخچال فریزر بست مدل BRB240 یکی از پرفروش ترین یخچال فریزرهای ایرانی بازار می باشد. این محصول که تولید برند گروه صنعتی انتخاب است، به رنگ سفید در بازار عرضه می شود. ابعاد این یخچال 71 × 71 × 198 (سانتی متری) است و دارای دو درب (بالا یخچال و پایین فریزر)، سه طبقه و دو کشو در قسمت یخچال و سه کشو و یک محفظه درب دار بزرگ در قسمت فریزر، دستگیره با عملکرد آسان، آبسرد كن مجهز به مخزن بزرگ داخلی و گنجایش 24 فوتی است که با قیمت مناسب و گارانتی خوب، این محصول را به یکی از بهترین گزینه ها برای خانه های شما عزیزان تبدیل کرده است.

مشخصات، معایب و مزایای یخچال و فریزر بست مدل BRB240

یخچال و فریزر بست مدل BRB240
بررسی محصول : یخچال فریزر ایرانی بُست (BOST) مدل BRB240 یکی از پرفروش ترین یخچال فریزرهای ارزان قیمت بازار است. بُست با در نظر گرفتن نیاز های کاربر و مصرف کننده سعی در این داشته تا دستگاهای خود را به گونه ای تولید و طراحی کند تا پاسخگو به هر نوع نیاز ثانویه و تخصصی کاربر باشد. یخچال فریزر پایین بُست از سری BEST می باشد لامپ های LED به کار رفته در این یخچال ها 15 برابر مصرف کمتر و 20 برابر نور بیشتر نسبت به لامپ های معمولی دارند. و به علت تولید گرمای فوق العاده پایین تر از لامپ های معمولی، سرمای داخل یخچال را حفظ می کنند.

ویژگی های یخچال فریزر پایین بُست BRB240

این یخچال فریزر با رتبه انرژی +A مصرف برقی کم و بهینه ای دارد، دارای سیستم روشنایی LED دریخچال. و سیستم سرمایشی دوگانه (SYSTEM COOLING TWIN) می باشد و صدای کمی نیز تولید می کند. همچنین این محصول مجهز به سیستم کنترل نوسانات برق در برد الکترونیکی، سیستم سرمایش توسط فن قدرتمند و مجهز به نسل جديد كمپرسورهای (HE) ،پرقدرت با بازدهی بالا نیز می باشد. دارای آبسرد کن مجهز به مخزن بزرگ داخلی.

گنجایش خوبی دارد؟

گنجایش یخچال و همچنین فریزر این محصول در مقایسه با مدل های مشابه در بازار، بسیار مناسب است. به عنوان مثال گنجایش یخچال امرسان که محصول مشابه با این یخچال است، 230 لیتر و گنجایش فریز آن 77 لیتر است این در حالی است که یخچال و فریزر بست مدل BRB240 با گنجایش یخچال 320 لیتر و گنجایش فریز 100 لیتر فضای بیشتری برای مواد غذایی دارد

قیمت و روش خرید اینترنتی :
قیمت

compare مقایسه یخچال و فریزر بست مدل BRB240 با دیگر محصولات

مشخصات یخچال و فریزر بست مدل BRB240

نمودار مصرف انرژي : +A
نوع يخچال : یخچال فریزر
وزن : 90 کيلوگرم
گنجايش يخچال : 320 ليتر
گنجايش فريز : 100 ليتر
گنجایش کل یخچال : 420 ليتر
ارتفاع : 1980 ميلي‌متر
عمق : 704 ميلي‌متر
پهنا : 705 ميلي‌متر
تعداد طبقات : 4 عدد
تعداد کشو : 2
لامپ يخچال : دارد
ساير ويژگي‌هاي يخچال : دارای سیستم روشنایی LED دریخچال. سیستم سرمایشی دوگانه (SYSTEM COOLING TWIN) - سیستم کم صدا. مجهز به سیستم کنترل نوسانات برق در برد الکترونیکی. نوار دور درب 100 %قابل شستشو و قابل تعويض (نانوسیلور). سیستم سرمایش توسط فن قدرتمند . دارای آبسرد کن مجهز به مخزن بزرگ داخلی. دارای 3 کشوی بزرگ و یک محفظه بزرگ درب دار درون فریزر . مجهز به نسل جديد كمپرسورهای (HE) ،پرقدرت با بازدهی بالا.
تعداد طبقات درب فریزر : 4
تعداد کشو فریزر : 4
آبسردکن : دارد
محدوده گنجایش کل به لیتر : 351 تا 490
نوع مقاومت در برابر برفک : نوفراست
مزایا
+ کم مصرف + کم صدا + قیمت مناسب و نسبتاً ارزان + محصول پرفروش ایرانی + گارانتی مناسب + دارای سیستم روشنایی LED دریخچال + مجهز به سیستم سرمایشی دوگانه
معایب
- یخساز اتوماتیک - فیلتر تصفیه آب - امکان باز شدن درب از هر دو سمت - نمایشگر
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.5
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.8
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
4.2
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.8
بررسی نهایی
خوب
نتیجه آنالیز سیستم ما از این محصول : این محصول ویژگی های خوبی دارد و همچنین قیمت مناسبی دارد، برای خرید و انتخاب این محصول باید به مشخصات، خواسته های خودتان و توانایی های محصول دقت نمایید.
ادامه ...
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.