ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بازداشت خانم دکتری که مدرک دیپلم داشت!

بازداشت خانم دکتری که مدرک دیپلم داشت!مدتی قبل چند زن که دچار عارضه‌های پوستی از قبیل افتادگی پلک و لب شده بودند با مراجعه به دادسرای جیرفت از یک خانم دکتر شکایت کرده و پرونده‌ای تشکیل شد. با شروع تحقیقات بلافاصله خانم دکتر و دستیارش دستگیر شدند.

حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در تشریح این خبر گفت:مأموران مطب این زن را نیز پلمب و تجهیزات پزشکی داخل مطب را توقیف کردند. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد هر دو متهم تحصیلات دیپلم دارند و با اجاره یک آپارتمان و استخدام منشی، روزهای چهارشنبه هر هفته از کرمان به جیرفت آمده و به مشتریان خدمات زیبایی ارائه می‌کردند و روزانه بیش از 8 میلیون درآمد داشتند.
دربررسی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و پلیس اطلاعات شهرستان از این مطب، مقادیر زیادی تجهیزات و دستگاه مخصوص اقدامات پزشکی کشف و توقیف شد و متهمان در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

سلامی ادامه داد: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی، تزریق ژل و انواع آمپول‌های زیبایی و همچنین استفاده از تجهیزات کشف شده در این مطب فقط بایستی توسط پزشک متخصص پوست و مو یا پزشک عمومی صورت می‌گرفت که هیچ کدام از این افراد تخصصی در این زمینه نداشتند. تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه اول بازپرسی دادسرای جیرفت ادامه دارد و تاکنون یک پزشک و چند نفر دیگر نیز در این پرونده به دادستانی احضار شده‌اند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.