ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بزرگترین غرامت در تاریخ ورزش ایران / درخواست 6 میلیون یورویی ویلموتس!

بزرگترین غرامت در تاریخ ورزش ایران / درخواست 6 میلیون یورویی ویلموتس!شکایت رسمی مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا پس از فسخ یک طرفه قراردادش به دست فدراسیون رسیده و راهکارهایی برای رد ادعاهای او مطرح شده است.

تسنیم در این‌باره می نویسد: عدم توافق مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران پس از فسخ قرارداد، کار را به شکایت رساند. سرمربی بلژیکی تیم ملی که با تصمیم فسخ قرارداد پیش از بازی با عراق، فدراسیون فوتبال را وارد چالش کرد طبق قراردادش می‌توانست با وجود فسخ، دستمزد سه ماه خود را دریافت کند و به صورت قانونی همه چیز به پایان برسد، اما او ادعای بیشتری داشته است.

جلسات و مکاتبات مختلف و متقابل فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس برای پایان توافقی به قرارداد، این مربی بلژیکی را راضی نکرد تا در نهایت ویلموتس شکایت خود را به فیفا بفرستد. شکایتی با ادعاهای مختلف که به تازگی به دست فدراسیون فوتبال رسیده است. تصمیم تشکیل گروهی حقوقی برای بررسی شکایت مارک ویلموتس در فدراسیون فوتبال اقدام عملی فدراسیون فوتبال بوده و جلسه‌ای هم برای بررسی ادعاهای ویلموتس برگزار شده است.

بزرگ‌ترین ادعای ویلموتس دریافت غرامت 6 میلیون یورویی /388,188,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) از فدراسیون فوتبال است و مربی بلژیکی مدعی شده که باید تمام پول تا پایان قراردادش به او پرداخت شود. با این حال بند پرداخت سه ماه دستمزد در صورت فسخ قرارداد به هر بهانه‌ای مسئله‌ای است که می‌تواند ادعای ویلموتس را رد کند. هرچند اهمیت زیادی دارد که وکلای فدراسیون فوتبال در این پرونده چقدر به قرارداد و ادعاهای ویلموتس اشراف داشته باشند تا بتوانند ادعاهای او را رد کنند.

«ویلموتس 10 آبان قراردادش را فسخ کرده بود» و پیش از بازی با عراق رسماً اعلام کرد دیگر سرمربی تیم ملی ایران نیست. پس از ارسال نامه فسخ در تاریخ اول نوامبر 2019 (10 آبان 98) او 8 نوامبر 2019 (17 آبان 98) جلسه‌ای با مدیران فدراسیون فوتبال در ترکیه برگزار و مبلغ 2 میلیون یورو برای خودش و دستیارانش دریافت کرد. ویلموتس پس از دریافت پول به کار خود بازگشت و با وجود فسخ هم در تمرینات حاضر شد و هم در بازی با عراق در تاریخ 14 نوامبر 2019 (23 آبان 98) روی نیمکت نشست و تیم ملی را هدایت کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.