ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پلمپ 116 مدرسه فوتبال به دلیل فساد اخلاقی و مالی!

پلمپ 116 مدرسه فوتبال به دلیل فساد اخلاقی و مالی!خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه ایران گزارش داده است که ۱۱۶ مدرسه فوتبال به دلیل "فساد اخلاقی و مالی" تعطیل می‌شود.

این خبرگزاری از "منابع موثق" که نام آنها را نبرده نقل کرده است که بعد از تحقیقات گسترده و جمع‌بندی چندین "پرونده مهم فساد اخلاقی" در مدارس فوتبال در سال‌های اخیر، تخلف این تعداد مدارس برای مسئولان محرز شده و این مدارس تعطیل و پلمب می‌شوند.

خبرگزاری قوه قضاییه ایران نوشته است که با توجه به "نگرانی خانواده‌ها‌ از فساد رایج در مدارس فوتبال" پرونده متخلفان به دادگاه ارجاع می‌شود.

حدود شش ماه پیش کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران در اطلاعیه‌ای از تشکیل ستاد کارگروه نظارت بر مدارس فوتبال خبر داد و هدف از آن را "ایجاد شرایطی مناسب و آرامش خاطر برای خانواده‌های فوتبال‌آموزان" عنوان کرد.

فدراسیون فوتبال فهرستی از مدارس مجاز را در سایتی جداگانه منتشر کرده و از خانواده‌ها خواسته فرزندانشان را در مدارسی ثبت نام کنند که دارای مجوز رسمی فدراسیون هستند.

خبرگزاری میزان در گزارش امروز خود نوشته است که "پای چند چهره نسبتا سرشناس که نام آنها بار‌ها و بار‌ها به گوش اهالی فوتبال رسیده و شناخت زیادی از آنها وجود دارد هم در بین متخلفان دیده می‌شود".

بحث فساد مالی و اخلاقی در مدارس فوتبال ایران شش سال پیش به صورت جدی در رسانه‌ها مطرح شد. در آن زمان فریاد شیران، یکی از مربیان قدیمی فوتبال ایران در مصاحبه‌ با یک روزنامه علنا درباره "سوء استفاده جنسی" از کودکان در مدارس فوتبال صحبت کرد.

خبرگزاری قوه قضاییه هم در گزارش امروز خود اشاره می‌کند که موضوع فساد اولین بار در سال ۱۳۹۰ "به صورت کاملا جدی در رسانه‌ها و محافل ورزشی با افشاگری‌های تکان‌دهنده و فجایع مالی" مطرح شد.

این خبرگزاری نوشته است که در سال‌های گذشته هم برخورد‌هایی با متخلفان در مدارس فوتبال انجام شده و چند مدرسه و مرکز آموزش فوتبال هم تعطیل شده بود، "اما با این حال در تمام سال‌های گذشته هیچ وقت رسیدگی لازم برای برچیده شدن فساد در مدارس فوتبال آنطور که اهالی این رشته انتظار داشتند انجام نشد."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.