ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ماجرای قبض 29 میلیارد تومانی روس‌ها برای فدراسیون فوتبال ایران!

ماجرای قبض 29 میلیارد تومانی روس‌ها برای فدراسیون فوتبال ایران!باشگاه لکوموتیو مسکو برای ۲۱ روز میزبانی از تیم ملی ایران در جام جهانی، یک قبض دو و نیم میلیون دلاری /167,500,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) برای فدراسیون فوتبال ایران صادر کرده است.

کازان و سپس ناحیه‌ای در حومه مسکو، دو اردوگاهی بودند که گفته می‌شد ایران در آن اردو خواهد زد. دن گاسپار دستیار کی‌روش هم برای پیدا کردن محل مناسب راهی روسیه شد و به بازدید از کمپ‌های مختلف پرداخته بود. گرچه گاسپار بار دیگر از تیم ملی جدا شد و در جام جهانی حضور نداشت.

سرانجام وقتی ایتالیا به جام جهانی نرسید، کی‌روش تصمیم گرفت تیمش را به اردوگاه لکوموتیو مسکو ببرد.

قبض دو و نیم میلیونی از محل درآمدهای ایران در فیفا پرداخت می‌شود و مشخص نیست با کسر این مبلغ، آیا فیفا همچنان به ایران بدهکار خواهد ماند؟ موضوعی که فدراسیون فوتبال درباره‌اش توضیح نداده.

ورزش سه نوشته است: "وقتی فاکتور به فدراسیون فوتبال ایران رسید؛ موضوع با کی‌روش در میان گذاشته شد و او هم با تعجب از ارقام درج شده گفت تصورش رقمی بسیار پایین‌تر بوده."

فدراسیون فوتبال از درج جزئیات قبض صادره خودداری کرده است اما به نوشته این سایت، کمیته حقوقی فدراسیون در مکاتبه با فیفا و باشگاه لکوموتیو مسکو در تلاش برای کاهش این رقم است.

علیرضا محرمی خبرنگار سایت تسنیم که خود در جام جهانی روسیه حضور داشت، نوشته است: "برای هر نشست مطبوعاتی مربی و کاپیتان ایران ۱۰۰ هزار دلار درج شده. در حالی که آنجا حتی یک نشست خبری هم برگزار نشد."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.