ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خبر فروش بلیط به زنان برای دیدن مسابقه ایران و سوریه فوراً تکذیب شد

خبر فروش بلیط به زنان برای دیدن مسابقه ایران و سوریه فوراً تکذیب شدشماری از زنان ایرانی در شبکه‌های اجتماعی خبر دادند که توانسته‌اند بلیت مسابقه فوتبال ایران و سوریه در استادیوم آزادی تهران را بخرند، اما فدراسیون فوتبال ایران بلافاصله امکان تماشای بازی برای زنان را تکذیب کرد.

در وب‌سایت فروش الکترونیکی بلیت، ابتدا گزینه انتخاب جنسیت زن یا مرد وجود داشت که بر اساس آن زنان توانستند با انتخاب گزینه "بانوان" بلیت بخرند.

کم‌تر از یک ساعت بعد از ابراز خوشحالی زنانی که برای اولین بار توانسته بودند بلیت فوتبال بخرند، مدیر حراست فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که چیزی تغییر نکرده و زنان همچنان حق دیدن بازی فوتبال را ندارند.

حمدحسین حمیسی به ایسنا گفت: "تاکید می‌کنم روند بلیط فروشی کمافی السابق انجام می‌گیرد و هیچ تغییری در آن صورت نگرفته است. لذا کلیه شایعات در این باره به دور از واقعیت است."

شرکتی که مسئول فروش اینترنتی بلیت است، گزینه جنسیت را از این وب‌سایت حذف کرد و در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بر اساس اشتباه فنی به زنان بلیت فروخته شده است.

به گفته این شرکت فقط ۸ زن بلیت گرفته‌اند. در واکنش زنان با توییت کردن نام خود تاکید کردند که بیش از هشت نفر هستند. این شرکت بعدا متن اطلاعیه را به "تعدادی" از زنان تغییر داد.

همچنین گفته شده که پول بلیت به زنان پس داده خواهد شد: "به علت نداشتن جایگاه اختصاصی جهت استقرار بانوان در ورزشگاه مبلغ بلیت‌های خریداری شده به افراد توسط این شرکت مسترد خواهد شد."

شماری از زنان و فعالان حقوق مدنی سال‌هاست برای گرفتن حق ورود به استادیوم‌های ورزشی تلاش می‌کنند اما حکومت ایران هنوز به این خواسته تن نداده است.

شهیندخت مولاوردی، معاون وقت امور زنان و خانواده حسن روحانی در دولت قبل اعلام کرده بود که دولت مخالفتی با حضور زنان در ورزشگاه‌ها ندارد؛ اما این موضوع هیچ وقت عملی نشد.

خانم مولاوردی گفته بود که "به احترام مراجع" و به خاطر مخالفت آنان دولت از این موضوع منصرف شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.