ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اوج گیری خرید آنلاین در سراسر جهان / آمازون حقوق کارمندانش را افزایش داد

اوج گیری خرید آنلاین در سراسر جهان / آمازون حقوق کارمندانش را افزایش داددر حالیکه شیوع ویروس کرونا میلیون‌ها نفر را در دنیا خانه نشین و کسب و کارهای زیادی را راکد کرده است، بعضی از فروشگاه‌های آنلاین از جمله آمازون روزهای شلوغی را سپری می‌کنند.

آمازون اعلام کرده صد هزار کارمند در آمریکا استخدام می‌کند، برای کار در انبارها و تحویل اجناس به مشتریان در مقصد.

این شرکت درباره افزایش نیرو در کشورهای دیگر نظیر بریتانیا سخنی به میان نیاورده است اما گفته دستمزد کارمندان خود در آمریکا، بریتانیا و اروپا را افزایش خواهد داد.

به گفته آمازون، کارمندان آمریکایی این شرکت ساعتی دو دلار /134,000 تومان (قیمت تبدیل شده) بیشتر حقوق خواهند گرفت، در اروپا ساعتی دو یورو و در بریتانیا ساعتی دو پوند بیشتر. مجموع این افزایش حقوق ۳۵۰ میلیون دلار /23,450,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) می‌شود.

هفته پیش آمازون اعلام کرد به تمام کارمندانی که بیماری کرونا بگیرند دو هفته حقوق خواهد داد؛ این شرکت همچنین ۲۵ میلیون دلار /1,675,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) برای حمایت شرکت‌های همکار در بخش تحویل بسته‌ها به مشتریان و رانندگان کنار گذاشته است.

با افزایش تقاضا، خرید آنلاین هم بشدت افزایش یافته است که علت آن خانه‌نشینی میلیون‌ها نفر در دنیا به دلیل قرنطینه یا خودداری داوطلبانه برای خروج از خانه بوده است.

بعضی دیگر از شرکت‌های آمریکایی نظیر فروشگاه زنجیره‌ای "آلبرتسون" هم که افزایش فروش آنلاین داشته‌اند به دنبال استخدام نیروی بیشتر هستند.

افرادی که جذب کارهای جدید می‌شوند عمدتا کسانی هستند که پیش از این در رستوران‌ها، خدمات مسافرتی و کسب و کارهای مربوط به تفریح و سرگرمی مشغول کار بوده‌اند و حالا به دلیل شیوع کرونای ٢٠١٩ شغل خود را از دست داده‌اند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.