ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بهترین لپ تاپ و گوشی سال 2020 معرفی شدند

بهترین لپ تاپ و گوشی سال 2020 معرفی شدندروزنامه نگاران اروپایی حوزه فناوری در «EHA Awards» (جوایز اروپایی برای سخت‌افزارها) به انتخاب بهترین سخت‌افزارها پرداختند، در ادامه به معرفی بهترین نوت ‌بوک و بهترین اسمارتفون از نگاه اروپایی ها می پردازیم :

بهترین نوت ‌بوک

در این بررسی سرفیس لپ ‌تاپ سه، بهترین نوت‌ بوک سال جاری شناخته شد. این محصول می‌تواند با شانزده گیگابایت رم و پردازنده آی هفت و یک ترابایت حافظه اس اس دی فوق سریع، سفارش‌گذاری شود.
Microsoft Surface Book 3
عکس مایکروسافت سرفیس‌ بوک سه 2#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
وزن این محصول حدود ۱.۲ کیلوگرم و عمر باتری آن با یک‌بار شارژ حدود ۱۱ ساعت است.

بهترین گوشی هوشمند

وان پلاس هشت پرو از نظر روزنامه نگاران تکنولوژی در اروپا بهترین محصول در این رده است.

از این تلفن همراه به عنوان «قاتل» پرچمداران شرکت‌های بزرگ مانند سامسونگ و هواوی نام برده می‌شود، چرا که با وجود قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مشابه، قیمت آن چند صد دلار کمتر است.
OnePlus 8
گوشی وان پلاس هشت
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
در این تلفن همراه از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده شده است. این پردازنده قوی‌ترین پردازنده موبایلی در میان تلفن‌های اندرویدی است.

برای این گوشی که قیمت پایه آن ۷۰۰ دلار /46,900,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است رم هشت گیگابایت و برای نسخه پرو با قیمت هزار دلار ۱۲ گیگابایت رم در نظر گرفته شده است.

در این محصول دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور بزرگتر نسبت به باقی سنسورها، دوربین اصلی است. دوربین واید با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو با قابلیت زوم سه برابری و دوربین فیلتر رنگ از دیگر دوربین‌های وان پلاس هشت پرو هستند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.