ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ | چه سیستمی برای بازی بخریم؟

راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ | چه سیستمی برای بازی بخریم؟برای خرید رایانه مخصوص بازی یا کامپیوتر گیمینگ نیاز به سیستم حرفه ای می باشد . در مرحله اول یک مادربرد قوی نیاز می باشد که از لحاظ پشتیبانی از قطعات حرفه ای مشکلی بوجود نیاید . مادربرد ایسوس سری Z270 این نیاز را جوابگو می باشد اما از گزینه های دیگر نیز می توان به سری B270 گیگابایت نیز اشاره کرد .

برای پردازنده این دستگاه از شرکت اینتل و سری سی پی یو های Core i7 را مدنظر داریم . این پردازنده در کنار چهار هسته اصلی ، هشت هسته مجازی نیز دارد که در سرعت این پردازنده تاثیر بسزایی دارد و برای اجرای روان جدید ترین بازی ها دچار مشکل نمی گردید .

بدلیل پشتیبانی این مادربرد از ماژول های DDR4 ، برای این دستگاه یک ماژول 16 گیگابایت DDR4 بهمراه باس 2666 در نظر گرفته شده است تا برای اجرای روان بازی های پیشرفته آمادگی کامل را داشته باشد .

برای اجرای روان بازی های جدید در بازار ، حتما نیاز به کارت گرافیک با مشخصات بالا پیشنهاد می شود . به همین دلیل برای این سیستم یک کارت گرافیک 4 گیگابایت از شرکت انویدیا در نظر گرفته شده تا در امور پردازش گرافیکی و اجرای روان بازی ها ، سیستم دچار کمبود و افت سرعت نباشد . بهترین گزینه ای که می توان برای این سیستم در نظر گرفت از نظر بودجه و کارایی ، کارت گرافیک جی فورس از سری 1060 شرکت انویدیا می باشد که در کارایی بسیار مطمئن است و بازدهی بالایی نسبت به هزینه انجام شده دارد .

برای امور ذخیره سازی نیز از هارد دیسک با ظرفیت دو ترابایت استفاده شده است . بدلیل بالا بودن حجم بازی های جدید ، حتما از هارد دیسک با ظرفیت بالا استفاده نمایید ، زیرا بعد از نصب چند بازی با حجم بالا و کمبود فضا بر روی هارد دیسک یا باید قید بازی های جدید را بزنید و یا باید بازی های نصب شده بر روی سیستم را بر روی هارد جدید نصب نمایید و مسئولیت مشکلات احتمالی بوجود آمده بعد از انتقال را بر عهده بگیرید .

برای این سیستم می توان از منبع تغذیه با توان 480 وات واقعی الی 550 وات واقعی استفاده کرد .

یک دی وی دی رایتر ساتا نیز به لیست قطعات انتخابی اضافه می کنیم .

تمامی این قطعات نیاز به یک کیس مستحکم و شکیل دارد که دارای پورت های ارتباطی جدید مانند USB3.0 باشد و مشکلی از بابت نصب قطعات ، بویژه کارت گرافیک نداشته باشیم . به همین دلیل برای خرید کیس کامپیوتر برند دیپ کول و گرین و ریدمکس را پیشنهاد می دهیم تا از بابت کیفیت خیالمان راحت باشد .

ودر آخر یک مانیتور 22 اینچ ال ای دی که دارای پنل آی پی اس باشد و زمان تاخیر آن کم ترین حالت ممکن باشد از جمله نکات مهم برای خرید مانیتور گیمینگ می باشد که شرکت های بزرگی همچون ایسوس و ال جی و سامسونگ نمونه های مناسبی را در این زمینه تولید کرده اند .

سیستم پیشنهادی گیمینگ

در زیر نمونه ای از قطعات موجود را برای شما به لیست درآورده تا مشکلی از بابت خرید سیستم گیمینگ نداشته باشید.

مادربرد : Asus ROG STRIX Z270E GAMING
سی پی یو : Intel Pentium i7-7700K
رم : ADATA XPG Flame F1 8GB DDR4 2666MHz*2
هارد دیسک : Western Digital 2Tr
دی وی دی رایتر : Liteon
منبع تغذیه : DEEPCOOL DN500
کیس : DeepCool DUKASE V3
مانیتور : ASUS VX229 IPS

منبع : گروه فنی پورومیکس
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.