ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت سبک‌ ترین لپ تاپ جهان منتشر شد + مشخصات ایسر سوییفت اج

قیمت سبک‌ ترین لپ تاپ جهان منتشر شد + مشخصات ایسر سوییفت اجلپ تاپ ایسر سوییفت اج Acer Swift Edge، سبک‌ ترین لپ تاپ ۱۶ اینچ OLED دنیا با تراشه AMD Ryzen 6000 رونمایی شد. این لپ تاپ به یک صفحه نمایش ۱۶ اینچی OLED با وضوح ۴K، نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۲ درصد، روشنایی ۵۰۰ نیت و ۱۰۰ درصد طیف رنگی DCI-P۳ مجهز شده است. این نمایشگر دارای گواهینامه‌هایی مانند VESA DisplayHDR True Black ۵۰۰ و TUV Rheinland Eyesafe نیز می‌باشد.

لپ تاپی حیرت آور با جدیدترین فناوری ها

لپ تاپ جدید ایسر از آلیاژی ۲۰ درصد سبک‌تر و ۲ برابر مستحکم‌تر از آلومینیوم معمولی ساخته شده است. باریک و سبک است و تنها ۱.۱۶ کیلوگرم وزن دارد.
سبک ترین لپ تاپ جهان
این لپ تاپ به یک صفحه کلید با نور پس زمینه و وب کم فول اچ دی مجهز شده است. ایسر به منظور امنیت بیشتر یک حسگر اثرانگشت نیز در لپ تاپ جدید خود به کار برده است. این لپتاپ با کارت گرافیک Radeon AMD ارائه می‌شود و از حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR۵ و ۱ ترابایت حافظه SSD پشتیبانی می‌کند.
Acer Swift Edge
پردازنده امنیتی مایکروسافت پلوتون به کار رفته در لپ تاپ جدید ایسر، از کاربر و دستگاه در برابر حملات پیچیده محافظت می‌کند. از گزینه‌های ارتباطی لپ تاپ جدید ایسر می‌توان به دو درگاه USB-C، دو درگاه USB-A، درگاه HDMI ۲.۱، جک هدفون، WiFi-۶E و بلوتوث اشاره کرد.

قیمت لپ تاپ ایسر

این دستگاه با دو سیستم عامل انتخابی ویندوز ۱۱ هوم و ویندوز ۱۱ پرو ارائه می‌شود. این لپ تاپ ابتدا در Acer.com با قیمت ۷۹۹۹ یوان (حدود ۱۱۴۰ دلار /76,380,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ) به فروش می‌رسد. از ابتدای این ماه نیز در امریکای شمالی با قیمت ۱۴۹۹ دلار /100,433,000 تومان (قیمت تبدیل شده) به فروش خواهد رسید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.