ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لپ تاپ قدرتمند HP ویژه عاشقان بازی‌های کامپیوتری، رونمایی شد

لپ تاپ قدرتمند HP ویژه عاشقان بازی‌های کامپیوتری، رونمایی شدشرکت HP از لپ‌تاپ جدیدی با نام Omen X 2S رونمایی کرد که به شکل خاص برای عاشقان بازی‌های کامپیوتری طراحی و ساخته شده است؛ این لپ‌تاپ دو صفحه نمایش مجزا دارد.

در این لپ‌تاپ جدید یک صفحه نمایش 15 اینچ و یک صفحه نمایش 6 اینچی طراحی شده که در قسمت بالای کیبورد قرار گرفته است. این ویژگی به افراد این امکان را می‌دهد که همزمان با بازی، به وب‌گردی و تماشای فیلم و یا شنیدن موسیقی بپردازند.

افرادی که به طراحی کامپیوتری نیز می‌پردازند، می‌تواند محصول نهایی را روی مانیتور اصلی مشاهده کرده و بخش طراحی و تنظیمات رو صفحه‌نمایش دیگر ببینند.

قیمت این لپ تاپ جالب شرکت آمریکایی اچ پی، حدود 2,099 دلار /140,633,000 تومان (قیمت تبدیل شده) اعلام شده است.
لپ تاپ قدرتمند HP ویژه عاشقان بازی‌های کامپیوتری، رونمایی شد
در بخش پردازنده‌ها Omen X 2S دارای یک پردازشگر هشت هسته‌ای نسل نهم از نوع Intel Core i9 است و کارت گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2080 Max-Q وظیفه پردازش تصویر در این محصول جدید HP را بر عهده دارد. این کارت گرافیکی جدید امکان پردازش فوق‌العاده سریع تصاویر را دارد و همین امر Omen X 2S را به یکی از بهترین محصولات برای طراحان و عاشقان بازی‌های کامیپوتری بدل کرده است.

علیرغم این کارایی‌های قابل توجه، لپ‌تاپ جدید HP طراحی بسیار زیبایی دارد و ضخامت آن تنها 22 میلی‌متر است. سیستم خنک‌کننده پیشرفته این لپ‌تاپ می‌تواند به خوبی وظیفه خنک کردن و پایین نگاه‌داشتن درجه حرارت دستگاه، هنگام بازی، طراحی و یا وب‌گردی را انجام دهد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.