ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جدیدترین جزئیات و تصاویر بازی فیفا 21 (FIFA 21) منتشر شد

جدیدترین جزئیات و تصاویر بازی فیفا 21 (FIFA 21) منتشر شدشرکت EA یا الکترونیک آرتز در جریان رویداد دیجیتالی EA Play Live با انتشار یک تریلر به صورت رسمی به معرفی بازی FIFA 21 پرداخت.

مجموعه فیفا یکی از پرطرفدارترین آثار شبیه ساز ورزشی محسوب می شود که در چندین سال اخیر، با پیشرفت چشمگیر در زمینه گیم پلی و گرافیک فنی، از رقیب اصلی خود یعنی PES پیشی گرفته و در حال حاضر جزء محبوب ترین بازی ها در سبک فوتبال شناخته می شود. حال که زمان زیادی به زمان عرضه نسخه جدید این سری باقی نمانده، شرکت الکترونیک آرتز روز گذشته با برگزاری رویداد EA Play Live و انتشار تریلری، رسما از بازی جدید FIFA 21 رونمایی کرد.
EA SPORTS FIFA 21
تصاویر بازی فیفا 21
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
تریلر منتشر شده از بازی فیفا 21 اطلاعات زیادی از گیم پلی بازی ارائه نمی دهد و تنها بخش های کوچکی از این عنوان به لطف این ویدیو قابل مشاهده است.
الکترونیک آرتز گفته شده که اطلاعات تکمیلی تر از بخش های Career، ولتا (Volta) آلتیمیت تیم (Ultimate Team) و پرو کلابز (Pro Clubs) و همچنین گیم پلی بازی در ماه آگوست سال جاری (مرداد ماه و یا اوایل شهریور) تقدیم هواداران خواهد شد.
EA SPORTS FIFA 21
بازی فیفا 21 2#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
گفته شده که بازی FIFA 21 در تاریخ هجدهم مهر ماه امسال (9 اکتبر سال میلادی 2020) برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ و همچنین پلتفرم رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین، عرضه این عنوان برای کنسول نسل بعدی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 رسما تایید شده و همزمان با ورود این دو دستگاه به بازار، نسخه نسل نهم بازی نیز در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.
EA SPORTS FIFA 21
بازی فیفا 21 3#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
کاربران سرویس های EA Access و Origin Access از روز دهم مهر (یک اکتبر سال جاری) برای چند ساعت فرصت دارند تا بازی فیفا 21 را به صورت آزمایشی تجربه کنند. به علاوه، با پیش خرید یکی از نسخه های آلتیمیت و Champions، می توانید سه روز زودتر از زمان مقرر به بازی دسترسی داشته باشید. به خاطر آغاز همکاری دوباره شرکت ولو و الکترونیک آرتز، نسخه پی سی این عنوان جدا از شبکه اوریجین، در شبکه استیم نیز عرضه خواهد شد و علاقه مندان هم اکنون می توانند بازی را از طریق فروشگاه Steam خریداری کنند.
EA SPORTS FIFA 21
بازی فیفا 21 4#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
شرکت الکترونیک آرتز در ادامه صحبت های خود اشاره کرد که خریداران نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی فیفا 21 به صورت رایگان نسخه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 بازی را نیز دریافت خواهند کرد. گفته شده که آپدیت ارتقای بازی به نسل بعد تا پیش از عرضه بازی فیفا 22، به طور رایگان هم برای خریداران نسخه فیزیکی و هم برای خریداران نسخه دیجیتالی این عنوان در دسترس خواهد بود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.