ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خاصیت ضد سرطانی سوپ سیب و پیاز!

خاصیت ضد سرطانی سوپ سیب و پیاز!دانشمندان دریافته‌اند سوپ‌هایی که سیب و پیاز را همزمان در خود داشته باشد، می‌تواند علاوه بر کارکرد گرمایشی در روزهای سرد سال، اثرات درمانی داشته باشد که خطر ابتلا به برخی از سرطان‌ها را کاهش می‌دهد.

به گزارش وبگاه «دیلی هیلث پست» که در زمینه اخبار حوزه سلامت فعالیت می‌کند، تناول سوپی که در محتویات آن سیب و پیاز داشته باشد، در جلوگیری از ابتلا به برخی سرطان‌ها موثر است.

مطالعات داشمندان علوم تغذیه نشان داد که اینگونه سوپ‌ها دارای انواع مواد آنتی‌اکسیدان بوده و مانع از ابتلای افراد به بیماری‌های قلبی و سرطان‌ها می‌شوند. نوعی ماده آنتی‌اکسیدان به نام «کویرسیتین» در سوپ سیب و پیاز وجود دارد که رشد سلول‌های سرطانی را به ویژه در پستان، کولون، پروستات، بیضه‌ها، رئیه و معده مختل می‌کند.

خود پیاز نیز تاثیرات ضدالتهابی قابل توجهی دارد. سیب نیز مملو از الیااف و ترکیبات فلاوونوئید است و با نرم کردن جداره عروق از تصلب شرایین جلوگیری می‌کند. به گفته پزشکان خوردن سیب می‌تواند در کاهش بسیار از فاکتورها و اسباب مرگ و میر نقش داشته باشد.

دانشمندانی که روی سوپ سیب و پیاز تحقیق کرده‌اند، توصیه کرده‌اند که دو پیاز ریز شده، یک قاشق روغن زیتون، یک قاشق کره بی‌نمک، 4 عدد سیب، دو حبه سیر له شده و نمک و فلفل به مقدار مورد نیاز در پخت و تهیه این سوپ به کار گرفته شود و به مدت حداقل 30 دقیقه روی حرارت ملایم پخته شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.