ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت آب معدنی در کشورهای مختلف جهان چقدر است؟

قیمت آب معدنی در کشورهای مختلف جهان چقدر است؟بررسی ها نشان می دهد گران ترین آب معدنی جهان در نروژ به فروش می رسد. در این شهر آب معدنی یک و نیم لیتری به قیمت ۲ دلار و ۵۳ سنت /169,510 تومان (قیمت تبدیل شده) به فروش می رسد.

با این حال قیمت آب معدنی در آسیا هر چند ارزان‌تر از این رقم است اما بررسی ها نشان می دهد، ایران یکی از ارزان قیمت ترین کشورها در حوزه فروش آب محسوب می شود. این ارزانی نه در قیاس با قدرت خرید ایرانی ها بلکه در قیاس با قیمت خرید و فروش در دیگر کشورها محاسبه شده است.

باید توجه داشت در بسیاری از کشورهایی که آب معدنی گران قیمت تری از ایران دارند، قدرت خرید بالاتر است اما با این حال فعالان محیط زیستی و اقتصاددانان امروزه با توجه به ارزش ذاتی آب معتقدند ضرورت اصلاح الگوهای مصرف در کشورهایی با مصرف بالاتر از استاندارد ضروری است.

بررسی قیمت فروش آب معدنی در منطقه آسیا بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی نومبئو نشان می‌دهد گران ترین آب معدنی آسیا در شهر هنگ کنگ به فروش می رسد. در این شهر یک لیتر و نیم آب معدنی یک دلار و ۸۷ سنت قیمت دارد.

با این حال خرید آب معدنی با همین میزان در منامه بحرین ۶۹ سنت، بغداد، ۶۷ سنت و ریاض ۵۹ سنت است.

آب معدنی بسته بندی در دوبی ۵۹ سنت، شارجه ۵۵ سنت و دوحه ۵۱ سنت است. قیمت‌ها در شهر آستانه نیز از ایران بالاتر است. قیمت آب معدنی بسته بندی در این شهر ۵۱ سنت اعلام شده است. با این حال در شهرهایی چون اسلام آباد، استانبول، کراچی، ازمیر و انتالیا از ایران ارزان تر است. در حال حاضر هر بطری آب معدنی یک و نیم لیتر در بازار تهران حدود ۲۵۰۰ تومان قیمت دارد.
منبع : khabaronline
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
تازه‌ها
اجاره هیلتی، راه حلی مقرون به صرفه و ایده‌آل برای پروژه‌های شما
ارزان ترین دوچرخه ۲۶ بازار (لیست قیمت جدید)
مقایسه ساید بای ساید اسنوا با ایکس ویژن (کدام یخچال بهتر است؟)
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
در انتخاب بهترین تشویقی گربه به چه مواردی توجه کنیم
مقایسه گوشی a54 با a34 (کدام گوشی بهتر است؟)
اندروید باکس چیست و چه مزایایی دارد؟ (راهنمای خرید اندروید باکس)
بهترین پاوربانک 1403 (معرفی 10 مدل پرفروش)
شاهد کاغذی
کهوری نژاد - جمعه ۰۷ تیر ۱۳۹۸
با احترام بد نیست گاهی حقوق یک کارمند با رشته مرتبط در این کشورها را هم بعنوان یک مطلب بیاورید بعنوان مثال من کارمند با مدرک فوق لیسانس با 18 سال سابقه 2میلیون و 600 تومن حقوق میگیرم و با همین رشته و سابقه در کشورهایی که اسم بردید (تحقیقاً)بین 29 تا 125 میلیون تومان در ماه حقوق میگیرند. حقوق کارمندان به دلار در کشورهایی که در موضوع آب معدنی به آن اشاره کردید: حداقل درآمد کارمندان دولت در نروژ در ماه: 2700 دلار حداقل درآمد کارمندان دولت در فنلاند در ماه: 2240 دلار و در کشورهای بحرین، عمان و امارات بین 950 تا 16000 دلار این مقایسه تطبیقی فقط در خصوص رشته من که تنها یک رشته بسیار عادی در ایران می باشد(نه بسیار تخصصی) انجام شد. موید باشید.


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.