ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بازیگر سرشناس هالیوود از یک فیلم سینما اخراج شد!

بازیگر سرشناس هالیوود از یک فیلم سینما اخراج شد!قرار است صحنه‌های مربوط به بازی کوین اسپیسی، بازیگر سرشناس از یک فیلم هالیوودی بطور کامل پاک شود. این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که اخیرا اتهامات آزار جنسی علیه این بازیگر مطرح شده است.

گفته شده که نقش او در فیلم "همه پول‌های دنیا" به بازیگر دیگری واگذار شده و همه صحنه‌های مربوط به او بار دیگر با بازیگر جدید فیلمبرداری می‌شود. کریستوفر پلامر، به جای کوین اسپیسی در این فیلم نقش جان پل گتی، سرمایه دار بزرگ نفتی را بازی خواهد کرد.
اسپیسی
ادعاهای مطرح شده علیه آقای اسپیسی مربوط به اواسط دهه ۱۹۸۰ تا سال گذشته می‌شود. ریدلی اسکات، کارگردانی فیلم "همه پول‌های دنیا "را برعهده دارد. این فیلم داستان به گروگان گرفتن نوه جان پل گتی در سال ۱۹۷۳ میلادی است.
انتظار می رود با تغییر بازیگر نقش اصلی فیلم، صحنه‌های مربوط مارک والبرگ و میشل ویلیامز، دو بازیگر دیگر فیلم هم مجددا فیلمبرداری شود.

این فیلم همچنین از فستیوال سالیانه انستیتو فیلم آمریکا که قرار است اواخر این ماه برگزار شود، خارج شده است.
زندگینامه (بیوگرافی) کوین اسپیسی (Kevin Spacey)
نخستین بار آنتونی رپ، بازیگر ۴۶ ساله آمریکایی چند هفته پیش اعلام کرد در زمانی که ۱۴ ساله بوده، مورد آزار جنسی کوین اسپیسی قرار گرفته است.

در مقابل آقای اسپیسی که در آن زمان ۲۶ ساله بوده گفته: "من واقعا این برخورد را به یاد نمی‌آورم... اما اگر در آن زمان این طور که توصیف شده رفتار کرده‌ام، صادقانه از او عذرخواهی می‌کنم."

افشای این اخبار زندگی حرفه‌ای آقای اسپیسی را تحت تاثیر قرار داده است.

پس از آن نت‌فلیکس، شبکه اینترنتی فیلم و سریال آمریکایی اعلام کرد به دلیل اتهامات آزار جنسی که علیه کوین اسپیسی مطرح شده، دیگر با این بازیگر همکاری نمی‌کند.

کوین اسپیسی ستاره سریال پربیننده "خانه پوشالی" ( House of Cards) به تهیه‌کنندگی نت‌فلیکس بود.

آکادمی بین المللی علوم و هنرهای تلویزیون هم اعلام کرده که قصد ندارد جایزه ویژه "امی" را به این بازیگر بدهد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.